Lapsen kaverit kadonneet
Ja nyt joutuu iltapäivät viettämään ilman kavereita. Miten selvitän asiaa?
Kommentit (12)
Poliisille soitto tietysti, jos lapsia on kadoksissa. Kai niitten vanhemmat tietää, että lapset ovat kateissa?
Miksi ovat kadonneet? Kiusataanko lastasi vai onko itse kiusaaja vai mitä on tapahtunut? Jos välejä ei voi korjata niin pitää vaan yrittää saada uusia ystäviä.
No hyvinpä taustoitit asiaa. Soitat tietysti (entisten?) kavereiden vanhemmille ja lapsen opettajalle ja haukut ne lyttyyn.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ovat kadonneet? Kiusataanko lastasi vai onko itse kiusaaja vai mitä on tapahtunut? Jos välejä ei voi korjata niin pitää vaan yrittää saada uusia ystäviä.
Kun en tiedä syytä.
Niin, kerro nyt vähän taustaa, minkä ikäinen lapsi kyseessä, tyttö vai poika? Onko aiemmin ollut paljon kavereita?
Ootko kysynyt opettajalta onko tämä huomannut mitä on tapahtunut? Selvitä asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun en tiedä syytä.
Älä ainakaan lapseltasi kysy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun en tiedä syytä.
Älä ainakaan lapseltasi kysy.
Olen kysynyt mutta ei hän sano mitään syyksi. Koulussa ei kiusaamista ole vaan pelailee ylempi luokkalaisten kanssa välituntisin sählyä.
Täälläkin.
Mitä tehdä, kun lapsellani on yhtenä viikkona kavereita suunnilleen joka päivä ja toisena taas ei ollenkaan?
Lapset liikkuvat noin viikon rytmissä vaihtaen kotia, johon menevät koulun jälkeen. Lastani ei kutsuta tietyille kavereille, mutta toisaalta taas, emme olisi valmiita päästämäänkään häntä sinne, johtuen vaarallisesta matkasta. Sen sijaan on kolme kaveria, joiden luona saa käydä itsekin, mutta hekin välillä siis kaikkoavat.
Laitat sen tekemään läksyjä.