Vauva.fi mainittu :)
Kommentit (18)
Naisten palsta, naisten kommentit.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan ilkeiden ihmisten kommentit. Sellaisten, joilta puuttuu kokonaan käytöstavat, empatia ja normaaliäly. Kaikki ihmiset ei sentään ole onneksi tuollaisia, mutta suurinosa valitettavasti on.
Niin eli kuka sitten nettikiusaa? Kuka on vastuussa naisin kohdistuvasta nettikiusaamisesta ja vihasta? Yleensä naiset itse.
Aivan hirveitä kommentteja! Siis todella julmaa ja sairastakin.
Itse en seuraa noita lifestyle blogeja, tiedän tän bloggaajan kyllä, kuten toisen palstalaisten hampaissa olevan Mungo Annan, tosin ei hän kai noin karseita kommentteja sentään saa? Tyyliin "jos tuut mua kadulla vastaan niin sylkäsen sua".
Ai niin, tiedän vielä kolmannenkin, joka sai kanssa aivan sairaita kommentteja ja häneen liittyviä ketjuja joskus luinkin ja kävin katsomassa blogiakin, kun en tajunnut että miksi??? Mulla ei varmaan mirlenterveys kestäisi, olisi pakko lopettaa kirjoittaminen.
En seuraa bloggaajia, enkä lue heistä tehtyjä ketjuja, mutta kyllä täällä palstalla kirjoitetaan todella ala-arvoiseen sävyyn monista julkisuuden henkilöistä.
Aivan hirveitä kommentteja. Mitä tuollaisten ihmisten päässä liikkuu? Ei niin mitään vissiin :(
Vierailija kirjoitti:
Onko Yli*lauta tuttu?
Entä kaikki ne ra'iska'ustoiveet, tappouhkaukset ym. väkivallalla hekumointi, alastonkuvien ja yhteystietojen luvaton julkaisu, joihin syyllistyy pääasiassa miehet? Eiku ai niin, pojat on poikia, ja naiset itse kerjää tätä olemassaolollaan.
Ihmettelinkin mikä tämä pipsa on, josta aloituksia tämän tästä. No,selvishän sekin.
Mulla on kyllä vahva tunne, että P tehtailee itsestään tänne juttuja saadakseen lukijoita blogiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Yli*lauta tuttu?
Entä kaikki ne ra'iska'ustoiveet, tappouhkaukset ym. väkivallalla hekumointi, alastonkuvien ja yhteystietojen luvaton julkaisu, joihin syyllistyy pääasiassa miehet? Eiku ai niin, pojat on poikia, ja naiset itse kerjää tätä olemassaolollaan.
Ei ole tuttu, mutta sinulle lienee.
Minä en myöskään ole tiennyt kuka on Pipsa.
Isokokonen.
No kaipa nyt joillakin hävettää.
Kerran eksyin johonki ketjuun, jossa haukuttiin mt henkilöä ja jaettiin se oli kyllä törkeää.
Saara Aalto kuuluu myös näihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Yli*lauta tuttu?
Nehän ne ylijonnet vaan uhkailee ja haukkuu, siis miehet vaan.
Hyvä kun tämänkin paljastit.
Vierailija kirjoitti:
Jutussa ei missään kohtaa sanota että kommentit ovat naisilta. Jos katsotaan ylipäänsä kaikkea törkykommentointia, ja sellaisilta alustoilta joilla näkyy sukupuoli (esim. facebookista), niin suurin törky tulee useimmiten miehiltä.
Eihän nuo kommentit edes olleet kovin ilkeitä. Totuuksia lähinnä. Paljon pahempiakin ois voinu olla.
Jännä että tämmöinen juttu on tehty tuollaisesta ulkonäöllisesti hieman altavastaajan asemassa olevasta naisesta, josta suurin osa ihmisistä ei ole koskaan kuullutkaan. Minäkin olen nähnyt tuon nimen ja jotain "värikäs" otsikoita palstalla jo varmaan kolme vuotta sitten, mutta nyt vasta ensimmäisen kerran näin kuvan, millaisesta henkilöstä on kyse. Jos vertaa vaikka julkisuudessa oleviin henkilöihin, misseihin jne., niin aika paljon enemmän he kuitenkin sitä törkyä saavat ja monella eri foorumilla ja somessa. Pipsa kuitenkin on lähinnä vain av-palstan juttu. Ilmeisesti on niin, että hyvännäköinen nainen ei kelpaa medialle esimerkiksi törkeiden kommenttien kohteesta.
jos olisin pipsa niin noi kommentit sais mut vetää itteni kiikkuun. taitaa olla pipsa vaan harvinaisen kylmäpäinen
No niinpä oli.