Huono, väsyttävä olo, mutta ei kuitenkaan flunssaa? Muilla?
Minulla on ollut muutaman päivän epätavallisen väsynyt ja raskas olo, päänsärkyä, tukkoinen nenä, satunnaista yskää. Pystyssä ollessa alkaa helposti huimaamaan. Kuume ei nouse, mutta olo ei ole tervekään. Onko muilla ollut tällaista, tai onko tällaisen jälkeen alkanut ihan kunnon flunssa?
Olen miettinyt, kannattaisiko vain levätä päivä pari, jotta tämä menisi ohi. Toisaalta tuntuu hassulta olla pois töistä, kun flunssa ei ole kuitenkaan täydellisesti kaatanut sänkyyn. Eniten kuitenkin kiinnostaa, että mikä tällaisen olon oikein aiheuttaa?
Kommentit (6)
Minulla samaa. Ei ole kuumetta ja pää on ihan raskaan tuntuinen ja särkevä sekä voimaton olo. Särkylääke ei auta paljon. Minulla on kyllä enemmän nuhaakin mitä ap:lla kuulostaa olevan. Ärsyttää kun koko viikon suunnitelmat meni pieleen.
Ei minulla aina nouse kuume, vaikka saisin flunssan. Monilla aikuisilla se menee näin. Sitä pitää sitten vaan osata arvioida oloaan ja jäädä kotiin, jos siltä tuntuu. Jos olo ei ole normaali tai hyvä, kannattaa tehdä vain minimityöt ja antaa elimistölle mahdollisimman paljon lepoa.
Sama juttu täällä ja kurkku mielettömän kipee. Kotona lepäämässä
Mies on nuhassa. Toivon ettei tartu minuun 🤔
Ollaan lähdössä huomenna reissuun. Kotiudutaan lauantaina.
Kohta ryönäät ja se kuumekkin nousee. :-)