Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako mistään kaupasta enää KYLMÄÄ Coca-Colaa normaalissa 0,33 l tölkissä?

Vierailija
19.09.2017 |

Kylmässä on vain niitä 0,25 l tölkkejä jossa on niin vähän että jää vain paha mieli. Sitten taas muovipullossa oleva ei ole mielestäni yhtä hyvää ja muutenkin 0,5 l on minulle hieman liikaa.
Saako mistään kaupasta kylmästä 0,33 l Cokis tölkkejä?

Kommentit (12)

1/12 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko.

Vierailija
2/12 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tarvitse olla Coca Cola Companyn tuote ja kolajuoma kelpaa, ainakin mun lähi-Lidlissä on 0,33 tölkkejä Freeway-colaa kylmäkaapissa, kassojen yhteydessä. Vaihtelee toki kaupoittain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄSKI kirjoitti:

En usko.

Sori vaan mutta katson aina väärin tuosta pikkukuvastasi että siinä olisi peenis. :D

Vierailija
4/12 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta lämpimiä ja laita ne jääkaappiin?

Vierailija
5/12 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei tarvitse olla Coca Cola Companyn tuote ja kolajuoma kelpaa, ainakin mun lähi-Lidlissä on 0,33 tölkkejä Freeway-colaa kylmäkaapissa, kassojen yhteydessä. Vaihtelee toki kaupoittain.

Tölkki-Pepsi kelpaisi myös mutta niitäkin myydään kylmässä tosi harvassa paikassa!

Ehkä olen sokea mutta en ole nähnyt missään Lidlissä kylmiä limuja ollenkaan.

-Ap

Vierailija
6/12 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lähi-Lidlissä on Coca-Colaa kylmähyllyssä kassojen lähellä, juurikin niitä 0,33 l.

Vierailija
7/12 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis juoko joku vielä nykyään LIMSAA?

Vierailija
8/12 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta lämpimiä ja laita ne jääkaappiin?

En osta kotiini limua ollenkaan, kun muuten sitä tulee juotua helposti liikaa. Mutta olisi niin kiva satunnaisesti ostaa kaupan jälkeen heti syötäväksi esim. kolmioleivän kaveriksi jääkylmä 0,33 l tölkki-Cokis tai Pepsi.

-Ap

Vierailija
9/12 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lähi-Lidlissä on Coca-Colaa kylmähyllyssä kassojen lähellä, juurikin niitä 0,33 l.

Ai on! Itse en Lidlissä kovin usein käy kun ovat niin kaukana. Ja silloin kun olen käynyt niin kylmät juomat ovat loistaneet poissaolollaan..

-Ap

Vierailija
10/12 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinki pienemmissä kaupoissa on kaikissa 33 cl tölkkejä kylmässä.

Vierailija
11/12 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmässä on vain niitä 0,25 l tölkkejä jossa on niin vähän että jää vain paha mieli. Sitten taas muovipullossa oleva ei ole mielestäni yhtä hyvää ja muutenkin 0,5 l on minulle hieman liikaa.

Saako mistään kaupasta kylmästä 0,33 l Cokis tölkkejä?

Tölkki on vähän epäekologinen kaikkine happopesuineen.

Jos juopot ei rikkois lasipulloja, ne olis parhaita, niin oluessa, kuin limsoissakin. Eihän tölkistä saa edes kaikkea ulos.

Vierailija
12/12 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun Lidlissä ei ole ollenkaan kyläkaappia juomille. Ehkä kyllä joid kopiojuomaa.