Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

antaisitteko olla vai ottaisitteko asian puheeksi?

Vierailija
19.09.2017 |

epäilen, että exäni piilotti käsilaukkuuni rahaa huomaamattani.

taustatietoina sen verran että kyseisen miehen kanssa seurustelimme n. 5 vuotta ja suhteen päättymisestä on jo vuosia, erosimme hyvissä väleissä ja olemme edelleen yhyeyksissä silloin tällöin, muutamia kertoja vuodessa.

olin siis exäni kanssa kahvilla. muutaman päivän kuluttua kun otin saman käsilaukun käyttöön kuin kyseisenä päivänä, löysin laukun pohjalta 20€ setelin pieneksi taiteltuna. omituista on se, että en juuri ikinä kanna käteistä mukana muuten kuin pikkuhiluja kolikkopussissa ja käsilaukku on sen verran uusi että olen käyttänyt sitä vasta viitisen kertaa. lisäksi seteli oli melko pieneksi taiteltu, ei näyttänyt siltä että olisi pudonnut lompakosta.
syy miksi mieleeni tuli tapaaminen exäni kanssa on se, että kun kauttarantain tuli puheeksi sen hetkinen tiukka taloudellinen tilanteeni hän tarjosi minulle rahaa josta kuitenkin kieltäydyin. hän yritti samaa myös toistamiseen tapaamisen aikana ja vaikutti olevan huolissaan. mieleeni juolahti että olisiko hän voinut sujauttaa setelin laukkuuni sillä aikaa kun olin vessassa tms..?

en kuitenkaan ilkeä kysyä asiaa suoraankaan häneltä mutta asia vaivaa minua. ottaisitteko asian itse puheeksi vai antaisitteko olla ja iloitsisitte ylimääräisestä rahasta?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin olla, 20€ on niin pieni summa etten jaksaisi keskustella exän kanssa siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä