Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fyysisesti nainen kertoi olevansa mies

Vierailija
19.09.2017 |

omissa ajatuksissaan eli siis transsukupuolinen henkilö väärässä kehossa. Hänellä oli lyhyt tukka ja vaatteena ihan tavalliset farkut ja paita, joita voisi käyttää ihan tavallinen mies, mutta miksei myöskin nainen. Sitten kun hän puhui ja kertoi suuntauksestaan mieheksi, niin hänellä oli täysin naisen elekieli. Miksi tahtoo olla mies? Entä jos hän miehenäkin elehtisi kuin feminiininen nainen? Miksi hänen huomionsa ei ole kiinnittynyt hänen elekieleensä? Miksi keho on se big issue?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää jotain tästä. Onko jokin vaihe?

ap

Vierailija
2/7 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy hältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen transdiskurssin mukaan kaikki naiset jotka eivät pidä mekoista ja tykkäävät autoista ovat oikeasti miehiä, ja kaikki miehet jotka eivät pidä tappelusta ja haluaisivat pitää mekkoja ovat oikeasti naisia. Nykypäivän seksismiä naamioituna edistykseksi.

Vierailija
4/7 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne häntä niin hyvin, että kehtaisin kysyä. Sen tiedän, että ei ollut pilaa.

Ei hänellä mitään kädenhuiskauksia ole, mutta hymyilee, nauraa, hihittää, käyttää äänenpainoa, heilauttaa niskaansa ja vähän flirttaileekin kuin nainen. Tuli mieleen,että hän on kovin nuori vielä, että onko oikeasti ollut varma asiastaan jo pienestä pitäen?

Minä tiesin olevani poikamainen tyttö, mutta silti siis naissukupuolen edustaja, eikä minulla ole ollut mitään ongelmia identiteettini suhteen. Olen naisellinen siltä osin kuin helposti minulle sopii. En voi elekielelleni mitään, tai en siis edes yritä voida ja kyllä olen varsin naisellinen yrittämättäkin juuri elekieleltäni, vaikka en aina pukeutumiseltani tai en meikkaa aina ja toisaalta taas miesmäinen välillä esim ajattelutavoiltani. Lisäksi pidän miesten eleistä silloin kun he tahtovat olla vakuuttavan ja itsevarman oloisia ja osaan itsekin olla sellainen. En ajattele sukupuoltani sen kummemmin. Minulle on mahdollista jokin, jotain ei kannata edes yrittää ja siinäpä se.

ap

Vierailija
5/7 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minkäkö takia keho on iso juttu?

No kun jos ihan vilpittömästi tuntuu siltä että pitäis olla kulli ja ikävä kyllä onkin pillu, niin keho on vähän väkisin iso juttu. Siitä syystä.

Vierailija
6/7 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos henkilö vakavana kertoo sinulle asiasta niin hyväksy että näin on äläkä kyseenalaista häntä. Ei ihmisen eleet tai puheääni määrittele sitä sukupuolta, kuten eivät myöskään ulkopuoliset ihmiset. Se, että hän sinun silmissäsi näyttää naiselliselta ei poista sitä faktaa että hän samaistuu miessukupuoleen ja tuntee aidosti olevansa mies. Tämä asia tuottaa hänelle luultavasti tarpeeksi hankaluuksia jo itsessään jotta sinun täytyisi mennä vielä viereen inttämään vastaan.

Vierailija
7/7 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alaspäin katsoessaan näkee omasta mielestään vääränmallisen tavaran, ihminen kokee olevansa väärässä kehossa. Siinä eivät eleet merkitse mitään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä