Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloinkohan mies huomaa että en enää laitakaan viestejä?

Vierailija
19.09.2017 |

🙄 eilen aamulla oon viimeks laittanu. Ajattelin odottaa josko hän itse laittais.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se huomaa sut sitten kun se tarvii sua johonkin. Odottele.

Vierailija
2/23 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, testausvaihe nyt menossa. Seuraavaksi alkaakin sitten muokkaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. En kyllä ymmärrä näitä naisia jotka haluavat pelata näitä kauhean nokkelia pelejään. Mitähän ap ajattelee voittavansa tällä?

Vierailija
4/23 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä rakentuu varmaan hyvä parisuhde

Vierailija
5/23 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies ei koskaan laita viestiä ensin. Olen aina se jonka laittaa sen viestin.

Vierailija
6/23 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mies ei koskaan laita viestiä ensin. Olen aina se jonka laittaa sen viestin.

No, se on sun homma jos aiot pitää miehen.

Vierailija
7/23 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, se on sun homma jos aiot pitää miehen.

Mies luulee olevansa suurikin aarre, kun ei ota vastuuta suhteen kehittymisestä. ohis

Vierailija
8/23 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on yleensä enemmän ja useammin jotain sanottavaa...

Vierailija
9/23 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottele vaan. Ja sitten vähän sellainen lyhytsanainen vastaus, kun pisti sinut niin pitkäksi aikaa odottelemaan. Ja sitten tietty hänen pitää älytä kysyä, että onko joku huonosti. Johon ap vastaa, että kaikki hyvin. Ja tästä miehen pitää tottakai osata päätellä, että ei todellakaan ole, ja aloittaa soveliaat lepyttelymenot jne. jne.

Vierailija
10/23 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt mun tekee jo mieli laittaa se viesti.

Vierailija
11/23 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt mun tekee jo mieli laittaa se viesti.

Älä laita. Odota. Nämä ovat joskus oikeasti hyviä testejä jos ei ole varma miehestä. Lapsellista kyllä, mutta myös realismia.

Vierailija
12/23 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla nyt ei vaan ole samanlainen tarve vahvistella ja vakuutella suhteen lujuutta jatkuvasti jollain tekstareilla. Ei riipu sukupuolesta. Jos sulla viestittelyn määrävälit on lyhyemmät kuin kumppanilla, niin voihan sen ottaa puheeksi, mitä ne tekstiviestit sulle merkitsee, jolloin toinen voi alkaa yrittää lähetellä niitä myös ilman mitään asiaa tai sitten sä heräät itse ymmärtämään, että se on älytöntä.

Vierailija
13/23 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet eilen laittanut niin nyt simppelisti odotat vastaako mies enää. Jos ei vastaa niin hommahan on selvä: et kiinnosta miestä, siirry seuraavaan.

Vierailija
14/23 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän keskustelun aloittaminen pitää olla ihan molemmin puolista. Itsekin voisin tehdä noin vaikka en mitään testejä/pelailuja harrasta. Haluisin varmaan tietää millon hän alkaisi kaipaamaan minua

Vierailija
15/23 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vastas se eilen jo mulle ja viestiteltiin monta viestiä. Ja niin me tehdään melkein päivittäin. Mut aina mun aloituksesta!

Vierailija
16/23 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö, no mies ei vaan ole samassa mitassa kiinnostunut sinusta. Kylmä totuus. Kiinnostunut ihminen joskus ottaa itsekin ekana yhteyttä. Odota ja kato kauanko saat odottaa, ehkä jopa ikuisesti... siis kunnes sinäkin unohdat ko. ukon ja löydät muuta sisältöä elämääsi. Rakkaus on aina hetken illuusio, mutta onhan se kivampi silloin, jos molemmat on siinä samassa psykoosissa, eikä vain toinen. Tsemppiä vaan, olin kerran nuoruudessani tuollainen viestittelijä yhden miehen kanssa, kunnes psykoosini haihtui ja näin kaiken oikeassa valossa. 

Vierailija
17/23 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä tekisin myös noin. Miehet ärsyyntyy jos niitä pommittaa, niiden kannattaa antaa vähän jahdata.

Vierailija
18/23 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🙄 eilen aamulla oon viimeks laittanu. Ajattelin odottaa josko hän itse laittais.

No jos ei huomaa piakkoin, et ole hänelle kovinkaan tärkeä.

Vierailija
19/23 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä tilanne

Vierailija
20/23 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin sille miehelle viesti, että himottais. Sen vuoksi ei vastaa AP:lle.

-siis ei ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi