Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko paha ikäero, jos nainen 6 v. miestä vanhempi?

Vierailija
17.09.2017 |

Mies 33 v.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, koska 39-vuotiaalla naisella raskaaksi tuleminen voi olla vaikeaa.

Vierailija
2/25 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ikäero ei ole paha jos toista rakastaa.

Vierailija
4/25 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole! Olen miestäni 13v vanhempi ja meillä mennyt hyvin jo 13 vuotta :) Ollaan jo keski-ikäisiä, vanhempiakin, molemmat. Suoraan sanoen häntä luullaan usein minua vanhemmaksi ;)

Vierailija
5/25 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on! Ihan sairasta!

Vierailija
6/25 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Hyvä suunta. Lapset kannattaa tehdä pian.

Näin päin ikäero on hyväksi, jos miehellä on itsetuntoa eikä tarvetta pullisteluun jonkun sekundan kanssa.

Vierailija
7/25 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siedettävä. Yli kymmenen vuotta alkaisi olemaan jo paha

Vierailija
8/25 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 vuotta ei ole vielä kovin paljon, paitsi tosiaan jos mies haluaisi vielä lapsia muutaman vuoden päästä. Monet miehet jättävät muutenkin lasten hankkimisen liian myöhään.

Itse olen ollut suhteessa 4 vuotta ja 10 vuotta nuorempien miesten kanssa. Ensimmäisen kanssa suhde kaatui ihan muihin asioihin, sen 10 vuotta nuoremman kanssa ikäeroon. Meillä oli ihana suhde ja paljon yhteistä, mutta minun maailmani oli hänelle kuitenkin liian vieras.

Vierailija
9/25 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo enää sen jälkeen ku nainen 25v.

Vierailija
10/25 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuota raskausasiaa olen pohtinut. Miehellä ei ole vielä lapsia.

Ap

Vierailija
11/25 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. Jammu

Vierailija
12/25 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta suuntaansa menee vielä mielestäni 'normaalin' rajoihin aikuisiässä.

Vierailija
13/25 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Kun kumpikaan teistä ei kuitenkaan ole mikään elämästä tietämätön teini. Kaksi aikuista ihmistä, eli miksi edes kysyt täällä moisia? Jos ei teitä haittaa niin ketä muuta se edes voisi haitata? Tunnen onnellisipareja joilla isompiakin ikäeroja. Mutta tosiaan jos meinaatte lapsen/ lapsia tehdä niin eikun tuumasta toimeen. Mutta jos teillä on lapsia keskenänne tai esim. edellisistä suhteista niin harkitkaa tarvitseeko välttämättä olla enempää. Kaikkea hyvää teille!

Vierailija
14/25 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuolla logiikalla myös 15 vuotiaan ja 50v suhde olisi ok.

Vierailija
15/25 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauhee!!! Nyt teidän pitää ehdottomasti erota väärän iän vuoksi vaikka toisianne rakastaisittekin!!!! Ei tosta mitään tule!!!! Jotain kertoo jo se, että kyselet vauvapalstalla ikäerostanne. :D

Vierailija
16/25 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuota raskausasiaa olen pohtinut. Miehellä ei ole vielä lapsia.

Ap

Pari vuotta sitten olin tilanteessa, jossa mietin tätä samaa asiaa kuin sinä nyt. Olin eronneena, kahden lapsen äitinä tavannut minua muutaman vuoden nuoremman, lapsettoman miehen. Eihän sillä alussa ollut niin merkitystä, kun koko jutun piti olla vain sellaista kevyttä ajanvietettä molemmille. Mutta niin siinä vaan sitten kävi, että rakastuttiin. Pitkään mietin juuri tuota, että entä jos mies joskus haluaakin lapsia (mun lapsiluku on täynnä ja se on ollut alusta asti tiedossa miehelläkin). Että munhan siinä huonosti käy. Mutta sitten mä päätin, että mä en jää siihen jumiin, vaan päätän heittäytyä ja ottaa asiat sellaisina kuin ne tulee. Miehelle olen sanonut, että äitinä mä voin hyvin ymmärtää, jos hänelle joskus se tunne tulee, että hän haluaakin lapsen. Jos näin käy, tietenkin mä annan hänen mennä - ja olen kiitollinen niistä hetkistä, jotka hänen kanssaan olen saanut viettää.

Vierailija
17/25 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme tavanneet vasta muutaman kerran. Itse olisin halukas vaikka mihin, mutta en tiedä miehestä. Jotenkin tuntuu siltä, että olisi helpompi perääntyä jo nyt kuin tulla jätetyksi liian vanhana. Ja tietenkin juuri tämä mies tuntuu siltä suurimmalta sielunkumppanilta ikinä, jo tässä vaiheessa. Ja itsellä takana kokemusta ihmissuhteista sen verran, että tiedän miehen olevan minulle harvinaisen koskettava ihminen. Surullista, mutta tällaista elämä on välillä.

Ap

Vierailija
18/25 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut suhteessa itseäni 5v nuoremman miehen kanssa. Ero ei aiheutunut ikäerosta, vaan ihan muista syistä. Olisin edelleen valmis suhteeseen nuoremman miehen kanssa, mutta saattaa olla niinkin, etten enää löydä mieluisaa. Kesän aikana olen käynyt kahdet treffit eri miehen kanssa (kahvilla), mutta heti tuli tuntu, ettei kiinnosta. Tai sitten en vaan ole päässyt eroon tuosta edellisestä suhteesta.

Vierailija
19/25 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, koska 39-vuotiaalla naisella raskaaksi tuleminen voi olla vaikeaa.

Mistäs päättelet että he edes haluavat lapsia enää? Jos on lapsiluku täynnä tai ei halua ollenkaan? Ja vaikka haluaisikin, niin kyllä vielä onnistuu. Itse tunnen 43 ja 45 vuotiaita ihan terveen lapsen synnyttäneitä naisia. Raskaaksi tulo voi kestää hieman kauemmin mutta kyllä tulee. Aika harvalla v.vuosia tuossa iässä on.

Vierailija
20/25 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannoin aloituksen,hauskaa iltaa =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi