Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

E-pillerit ja menkat

Vierailija
16.09.2017 |

Moikka!

Onko syytä huolestua? Mulla on stefaminellet käytössä, 4 lumetablettia. Olen syönyt jo 4 liuskaa ja menkat ovat aina alkaneet 2 lumetabletin kohdalla. Nyt on menossa 3 ja menkkoja ei edelleen näy.
Kiitos vastauksista!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä vitun "lumetabletin"?? En tiedä mitä paskaa syöt, mutta itselläni on 21vtablettia ja 7 päivän tauko, jolloin vuoto tulee ihan normaalisti. Tai mikä on endometrioosipotilaalla enää normaalia...

Vierailija
2/11 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttavia tabletteja on 24, lumeja 4. Lumeissa ei ole vaikuttavia aineita ja siksi ne ovat koska stefaminellejä syödään kokoajan, taukoja jättämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä vitun "lumetabletin"?? En tiedä mitä paskaa syöt, mutta itselläni on 21vtablettia ja 7 päivän tauko, jolloin vuoto tulee ihan normaalisti. Tai mikä on endometrioosipotilaalla enää normaalia...

Tyhmä saa olla, mutta pitääkö siitä kaikille huudella.

Vierailija
4/11 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan kannata vastata ollenkaan jos ei edes tiedä mistä puhutaan.

Ap odottelen rauhassa, parin päivän heitto ei ole juuri mitään vaikka olisi mitkä pillerit käytössä. Tyhjennysvuodon ajankohta voi hyvin muuttua vaikka olisi samoja pillereitä syönyt vuosiakin.

Tee testi jos ei ole alkanut pari päivää varsinaisten pillereiden jatkamisen jälkeen.

Vierailija
5/11 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kehoni ei suostunut noudattamaan e-pillereiden rytmiä, eli saattoi olla, että menkat alkoivat aivan eri aikaan kuin lumekausi. En tiedä, miten se vaikuttaa ehkäisytehoon, kun en käyttänyt niitä ehkäisytarkoituksessa, mutta voi olla, että hormonimäärät pillereissä olivat omalle keholle turhan vähäiset.

Vierailija
6/11 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en ainakaan ole ikinä kuullutkaan tollasesta 24+4, missä syödään jotain lumetabletteja. Itellä sama pillerimerkki ollu iät ja ajat, eikä se ole tollanen. Siksi ymmärrän ihmettelyn.

Vierailija
7/11 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä en ainakaan ole ikinä kuullutkaan tollasesta 24+4, missä syödään jotain lumetabletteja. Itellä sama pillerimerkki ollu iät ja ajat, eikä se ole tollanen. Siksi ymmärrän ihmettelyn.

Ihmetellä voi laukomatta vttua ja olematta saamarin ärsyttävän oloinen. Ja toki hän sitten alapeukuttaa niitä, jotka nyt vaan tiesi paremmin :D

Vierailija
8/11 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetellä voi laukomatta vttua ja olematta saamarin ärsyttävän oloinen. Ja toki hän sitten alapeukuttaa niitä, jotka nyt vaan tiesi paremmin :D

No imepä nyt sitä horopilluasi, näsäviisas. No, terkkarilta jo kakaraa pillerinsä hakevat onkin niitä e-pillerien asiantuntijoita. Oujee.

Vierailija
9/11 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herttinen tätä kommentoinnin tasoa :o

Vierailija
10/11 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kehoni ei suostunut noudattamaan e-pillereiden rytmiä, eli saattoi olla, että menkat alkoivat aivan eri aikaan kuin lumekausi. En tiedä, miten se vaikuttaa ehkäisytehoon, kun en käyttänyt niitä ehkäisytarkoituksessa, mutta voi olla, että hormonimäärät pillereissä olivat omalle keholle turhan vähäiset.

Alapeukku? Tuo hormonimääräteoria tuli gynekologilta.

Vierailija
11/11 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko olla vaikka ystävällinen ja ottaa selvää eri pillerimerkeistä jos et kuullut ole? On pillereitä missä syödään putkeen ja on pillereitä missä pidetään tauko. Tämä selvä? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan