Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te säästäjä-kituuttaja-mammat tulette olemaan vanhana ihan samanlaisia

Vierailija
16.09.2017 |

Kyllä me tiedämme minkälaisia vanhukset ovat, venyttävät penniä ihan hullun lailla.

Ja juuri sellaisia te pahan päivän varalle säästäjä -mammat tulette olemaan. Elämä teillä jää elämättä nyt ja sitten.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän nyt ja jos elän, elän sittenkin. Mulla säästäminen mahdollisti mm. työstä pois jättäytymisen, parasta aikaa harrastan täyspäiväisesti ehkä muutaman vuoden säästöilläni.

Vierailija
2/10 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tosi hyvän ja arvokkaan sängyn. Aion vanhanakin nukkua mukavasti. Jos en olisi ensiksi säästänyt, olisin joutunut tyytymään patjaan, joka jo vuoden tai parin päästä olisi alkanut painamaan selkääni. Halvalla ei saa hyvää. Säästäminen kannattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin siitä että saan säästettyä, toki jos oikeasti haluan jotain niin ostan :) varmasti ja toivottavasti olen vanhana samanlainen!

Vierailija
4/10 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepä kituutan. Ei pitäisi olla muiden ongelma.

Vierailija
5/10 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä multa jää kokematta elämässä jos elän pihisti? Saan suurta mielihyvää siitä että käytän mahdollisimman vähän rahaa. 

Vierailija
6/10 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiltä jää lapsilleen perintöä. 

Sinulta tai minulta ei jää.

Tosin minä olen lapseton. 

Vierailija
7/10 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua ottaa vaan pannuun kun sullei oo rahaa :P

Vierailija
8/10 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahallako sen elämän saakin?

Taas aloitus tästä aiheesta. Pistää miettimään, miksi? Käykö kateeksi, kun jollain jää rahaa säästöön eikä tarvitse aina ennen palkkapäivää miettiä, millä nyt pärjätään? Vai onko ap jonkun säästäväisen mamman miesystävä, jolle mamma ei anna säästöjään tuhlattavaksi?

Vierailija
9/10 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mamma vaan pappa, mutta miksi säästäväisyys olisi pahasta? Minulla on nyt millä hemmotella itseä, läheisiä ja vielä säätää pesämunaa tenaville. En ole koskaan elänyt niukasti vaan tulojen mukaan, mutta en ole myöskään sokeasti syytänyt rahaa sinne tänne kulutuksen vuoksi. En ymmärrä tätä "mulla menee kaikki raha kulutukseen ja loppukuu ennen palkkaa oon ihan kusessa" - meininkiä. Ja se, muilta kuppaava, elämäntapa sitten omaksutaan koko iäksi ja syyllistetään vastuullisempia ihmisiä älykkyydestään? Miksi?

Vierailija
10/10 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan nautin elämästä nyt. Säästöillä sain ostettua uuden auton eikä tarvitse ajaa millään paskalla, kun kaikki rahat olis menny nettipeleihin ja tupakkiin. Kesällä käytiin New Yorkissa, kun sain rahat säästöjen kautta kokoon. Jos tuhlaisin kaikki rahat ennen tilipäivää, mun elämä olis paljon ankeampaa. En nauti jatkuvasta kuluttamisesta, mutta siitä nautin että saan säästöilläni ostettua jotain mistä kovasti haaveilen.