Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaistoatteko asioita, esim kaipaus, ikävä.

Vierailija
15.09.2017 |

Ikävä yhtä ihmistä. Jotenkin ajattelen hänenkin ikävöineen minua. Tietää jo ettei tänään nähdä. Voiko tälläsen vaistota?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Voi tulla ja mennä myös toisen uniin.

Vierailija
2/7 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole uniin tullut mutta näin unta että mua kosittiin. Tosin ei hän mutta uni viittaa muutoin elämän tämän hetkiseen tilanteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon, että tällainen telepaattinen (?) yhteys saattaa hyvin olla mahdollista, vaikka en osakaan selittää tarkemmin mitenkä tai kuinka. On vain joitain asioita, johin haluaa tai haluaisi uskoa, vaikkei tiede tai mikään muukaan ole osannut niitä vielä todistaa oikeaksi tai vääräksi; voihan näet olla, että vain kuvittelen liikaa ja siksi uskon tällaiseenkin.   

Vierailija
4/7 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toisen kanssa jollainlailla erityinen suhde, niin kyllä voi.

Vierailija
5/7 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko suhteemme erityinen. Tiedän että hän on minulle se oikea. Tiedän sen tavalla jota en voi selittää. Sanotaan että jonkun kanssa vaistoaa yhteyden. Tän yhteyden mä tunnen.

Mutta tunteeko hän.

Vierailija
6/7 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin ihmisten kanssa pystyy tuonkaltaiseen yhteyteen.

Mulla oli semmonen ylä-asteen aikasen bestiksen kanssa. Vielä kymmenen vuoden jälkeen tunsin etukäteen kun hän oli kaupungissa, ja pian tuli kadulla vastaan.

Ensimmäisen rakkauden kanssa oli samanlaista. Joskus tunsin sydämessä että hän on lähettyvillä (ei siis oltu yhteyksissä tähän aikaan) ja myöhemmin kertoi olleensa tuolloin keikkatöissä kaupungissani ja usein kuljin paikan ohi.

Myös mun veli on semmonen, jonka läheisyyden aistin joskus kovinkin voimakkaasti. Esim, nuorempana kun asuttiin eri paikoissa niin usein tuli semmonen tunne että hän tulee kohta, ja pian piipahti ilmoittamatta kylään.

Yleensä on myös epämääräinen ahdistus ja huolestuneisuus ollut, ennenkun on joltakulta rakkaalta tullut huonoja uutisia.

Vierailija
7/7 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran täällä vastattiin että vain ikäviä asioita voi vaistota. Minulla myös kaveri joka aina selitti unet niin että ne enteilivät ikävyyksiä ja onnettomuuksia. Mutta kai hyvänkin voi tuntea? En tiedä haluisinko kenenkään ajatuksiin mutta ajattelen että me voimme kaivata toisiamme vaikka emme kerro sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi