Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mökötät ja käyttäydyit kuin lapsi jos et saa säännöllisesti seksiä?

Vierailija
15.09.2017 |

Oli kyse sitten miehestä tai naisesta. Lapsellista touhua parisuhteessa olevalta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eipä kiinnostaisi seksi kuin entistä vähemmän tuollaisen reaktion jälkeen.

Vierailija
2/12 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mökötä, enkä käyttäydy kuin lapsi, mutta huomaan olevani kiukkuisempi. En osaa selittää sitä muuten kuin että seksikin on tapa rentoutua ja se yhdistää. Pitempi tauko tuntuu siltä kuin olisi ajautumassa toisesta erilleen eikä olisi päässyt rentoutumaan pitkään aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nyt ei ole ikää yli 50 niin sanoisin että itse olen seksuaalisessa iässä ja kyllä joka päivä käy. Jos se ei toiselle merkkaa mitään niin mitä sitten on suhteessa jos kerta ei halua toista. Ja että ei saisi olla surullinen jos ei seksiä ole. Minusta ihan ok mutta tietysti voi olla todellisia syitä ettei se vain onnistu esim tänään . Mut jos päivätolkulla ja toisella ei ole syytä niin minusta ei erikoista jos alkaa käymään hermojen päälle varsinkin naisella.

Vierailija
4/12 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mökötän kuin lapsi. Saan olla miehelle lapsi siihen asti kun miehellä on omia lapsia 🙄 Nyt tosin minulla on mies jolla on lapsi joten varmaan olen vain joskus lapsi 😁 Huhhuh että on isoja asioita. Tee se ihminen onnelliseksi kenen kanssa olet. Jos et osaa niin sitten kannattaa miettiä onko oikean ihmisen kanssa.

Vierailija
5/12 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastakysymys pihtarille: miksi käyttäydyt kuin et tietäisi, mitä seksi onkaan? Miksi et puhu mitään? Miksi et vastaa? Ei kukaan pakota olemaan suhteessa, jos ei kumppani kiinnosta.

Vierailija
6/12 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että näin ettet antanut itsestäsi kuin hikisen käpäläsi. Annoit muille naisille vissiin osan siitä ja näin sen vaan, en tuhlaa aikaani pelleilyyn. Olen arvokkaampi

Vierailija
7/12 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksiä parisuhteessa, niin mikä parisuhde se on? Se on silloin kaverisuhde. Ilman säännöllistä seksiä se on kaverisuhde seksioptiolla. Vähän niinku vuokran jakavat Fuckbuddyt.

Mitä hittoa tekisin naisella ns. parisuhteessa, jossa ei ole seksiä? Onhan mulla samanlaisia "seksittömiä" naiskavereita työpaikka ja kaveripiiri pullollaan.

Eli ratkasu on ottaa niistä joku nainen parisuhteeseen ja harrastaa seksiä säännöllisesti.

Vierailija
8/12 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma kumppani ei halua minua kuin harvakseltaan ja silloinkin seksi tuntuu olevan hänelle kuin pakkopullaa, on kai ihan luonnollista olla pettynyt ja turhautunut. Tosiaan vastakysymys seksistä kieltäytyjälle: miksi olet parisuhteessa, jos et halua kumppaniasi?

Vierailija
9/12 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen yleensä ihan rehellisesti äkänen jos oon ollut liian pitkään (2-3 päivää) ilman.

Vierailija
10/12 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen reilu parikymppinen, mies muutaman vuoden vanhempi, saan seksiä ehkä kerran viikkoon tai kahteen. Minusta tosi vähän siihen nähden että ollaan nuoria ja suhde kestänyt alle vuoden.

Silloin harvoin kun seksiä on, se tapahtuu minun aloitteesta, ilman mitään vastavuoroisuutta tai tunnetta että olisin haluttu. Silti haluan miestä ja panetuksissani ja läheisyydenkaipuussani suostun kohteluun. Minä lämmittelen miestä, minua hän ei koskettele, ei huomioi, työntyy vaan sisään ja hoitaa homman. Pusun saatan saada lopuksi.

Myönnän että toisinaan saatan osoittaa mieltä, tuntuu vaan niin pahalta eikä puhuminen auta. Olkoon sitten lapsellista.

Vierailija
11/12 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen reilu parikymppinen, mies muutaman vuoden vanhempi, saan seksiä ehkä kerran viikkoon tai kahteen. Minusta tosi vähän siihen nähden että ollaan nuoria ja suhde kestänyt alle vuoden.

Silloin harvoin kun seksiä on, se tapahtuu minun aloitteesta, ilman mitään vastavuoroisuutta tai tunnetta että olisin haluttu. Silti haluan miestä ja panetuksissani ja läheisyydenkaipuussani suostun kohteluun. Minä lämmittelen miestä, minua hän ei koskettele, ei huomioi, työntyy vaan sisään ja hoitaa homman. Pusun saatan saada lopuksi.

Myönnän että toisinaan saatan osoittaa mieltä, tuntuu vaan niin pahalta eikä puhuminen auta. Olkoon sitten lapsellista.

Ootko ihan varma, että miehesi pitää naisista ylipäätään? Ei kuulosta ihan heteromiehen toiminnalta.

Vierailija
12/12 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkisinhän sitä äkäiseksi tulee jos joutuu pitkään ottamaan pakkeja vastaan omalta kumppanilta