Miehet ja naiset, kumpi on tärkeämpi ikä vai paino?
Eli kumpi asia on tutustuessa tärkeämpi?
Ääri ryhmät jätetään pois. Eli +15kg vai +10v?
Kommentit (13)
Paino. Se kertoo paljon elämäntavoista ja -arvoista. Ikä ei kerro mitään.
Lihashan painaa enemmän, joten sanon ikä. :D
(+15kg aikuiselle 180 cm miehelle ei ole juuri mitää.)
Painoa saa alemmas ikää ei. Miehetkin rupsahtaa ja mulle +10 v on liikaa.
Ikä on vain numeroita toisin kuin paino. Mieluummin siis normaalipainoinen ja hyväkuntoinen viisikymppinen kuin kolmekymppinen sohvaperuna.
N40
No tietenkin se +15kg on pahempi kuin +10 vuotta.
Paino, jos kerran ääripäät jää pois. Olen 37v. nainen ja hyvinkin voisin kuvitella olevani 50-vuotiaan, sporttisen miehen kanssa. Kun taas ylipainoinen 30v. sohvaperuna... Ei kiitos. Liian erilaiset elämät ja jos jo nuorena on ihan pullamössö, niin tuskin siitä muuksi muuttuu.
Siis paino voi olla myös -15 ja kai se ikäkin. Ootteko miehiä vai naisia?
Riippuu iästä. Kakskymppisenä 35 vuotta oli ikäloppu. Nyt 43 veenä naisen raja on 60 vuotta. Mutta ehdottomasti ei ylipainoa. En myöskään pidä kuivaksi laihtuneista keski-ikäisistä naisista, se ei ole sama kuin nuoren norjuus. Nyt seurustellut vuoden 8v vanhemman naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Eli kumpi asia on tutustuessa tärkeämpi?
Ääri ryhmät jätetään pois. Eli +15kg vai +10v?
Ikä = ulkonäkö. Kauniimpi saa enemmän anteeksi, mutta 10v ei riitä 15kg kumoamiseen. 20v saattaisi riittää.
Mä tykkään vanhemmista miehistä. Myöskin paino on toissijainen juttu. Ihminen itse, äly, huumori ja samanlaiset kiinnostuksen kohteet ja toimiva seksi. Seksin pitää olla heittäytyvää ja kokeilevaa, kahden ihmisen intohimoista tanssia. Ja se on siinä!
Molemmat. Painoa ei naisella sais mielellään olla yli 70 kg, menee vähä lihavan puolelle ja seksinautinto kärsii. Toisaalta päälle 40 v. alkaa olla jo vähä "has been"-osastoa. Naisekauneus on parhaimmillaan nuoressa naisessa, nuori nainen on kuin soma kukkanen.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat. Painoa ei naisella sais mielellään olla yli 70 kg, menee vähä lihavan puolelle ja seksinautinto kärsii. Toisaalta päälle 40 v. alkaa olla jo vähä "has been"-osastoa. Naisekauneus on parhaimmillaan nuoressa naisessa, nuori nainen on kuin soma kukkanen.
Lisäisin vaan, että jos painoa on 70kg, niin pituutta pitäisi löytyä 180cm.
Voimannostajat poislukien, ryhmäliikuntalaisille kyllä pätee.
No pano tietenkin!