Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Resepti onnelliseen avioliittoon

Vierailija
15.09.2017 |

Kun nainen, yleensä liiton toinen relevantti osallinen, kykenee ja on halukas tyydyttämään kumppaninsa seksuaaliset ja muut vastaavat tarpeet vaikka ei sitä itse välttämättä haluaisikaan, toki mieskin siltä osin kuin hänen fyysis-biologiset resurssinsa myöten antavat. Hän, eli tässä tapauksessa nimenomaan nainen ymmärtää evoluution syvimmän olemuksen, eli että mies kulkee - ja joutuu kulkemaan - yhä tänäkin päivänä saalistusreissuillaan (mutatis mutandis, nykyisin tiet. lähinnä työmatkoilla).

Tällä välin juuri nainen, kodin hengettären ominaisuudessa hoitaa itse ylpeästi pesäänsä, siivoaa, pesee, laittaa ruokaa pesyeelleen ja hoitaa jälkeläisiään, toki yhdessä kumppaninsa kanssa mikäli hän on saapusalla (ei ole työmatkalla tms.). Mikäli naiselta vielä aikaa liikenee, hän voi täydentää vielä kumppaninsa työpanosta omalla ekonomisella, lisäarvoa tuottavalla panoksellaan.

Niin no, eipä siihen loppujen lopuksi ihan mahdottomia vaadita, yksityiskohdista toki voi aina kiistellä- ihan loputtomiin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa tulisit pois sieltä 50-luvun amerikkalaisista mainoksista, joissa naiset olivat kotirouvia, eivätkä täyttä työpäivää miehensä ohella tekeviä työläisiä.

Vierailija
2/8 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuollaiset suhteet yleensä toimivat hyvin, kun molemmilla on "oma alansa" jonka hoitavat mukisematta. Eli esim juuri että mies tuo leivän pöytään ja nainen hoitaa kodin, sopii minulle hyvin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi vaan, kun se miesten yletön työntekio ei näy tilinauhassa. Ei vaimo eikä lapsetkaan elä yhden tuloilla. Jatka vaan haaveiluasi jatkossakin vessan kuurauksen lomassa :)

Vierailija
4/8 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä samaa mieltä. Toimii meillä, mutta eihän kaikki tuollaiseen/tälläiseen halua lähteä mukaan. Kai se avioliiton salaisuus on se, että jokainen pari löytää sen oman tavan toimia yhdessä ja yhteisen elämän ja tuelvaisuuden eteen. Molempien pitää haluta samaa, ei auta jos molemmat nykii omiin suuntiinsa.

Vierailija
5/8 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin hyvin olla kodin hengettärenä mikäli mies sitten kustantaisi mulle shoppailun, ulkonasyömisen ja matkailun. Käy oikein loistavasti! Ja vapaa-aikaakin jää pelailuun yms :)

Vierailija
6/8 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa tulisit pois sieltä 50-luvun amerikkalaisista mainoksista, joissa naiset olivat kotirouvia, eivätkä täyttä työpäivää miehensä ohella tekeviä työläisiä.

Mutta älä kuitenkaan lähde tuomitsemaan meitä jotka jossain määrin elämme tuota tosellisuutta. Se ei tarkoita että sen täytyisi toimia sinun avioliitossasi. Molemmat tavat lienevät yhtä oikein.

Vierailija
7/8 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullekin toimisi se, että saisin hoitaa kotia ja mies käy töissä. Ei vaan tavallisen duunarin palkka oikein riitä. Miehen pitäisi myös olla luonteeltaan järkevä, joka luottaa vaimonsa kykyyn hoitaa asioita. En jaksaisi lähteä suhteeseen jossa jokaisen pölyrätin ja tiskiaineen tarvetta pitäisi perustella ja anoa määrärahaa kirjallisesti kolmena kappaleena. Miehen pitää osata arvostaa vaimon kotona tekemää työtä. Aika harvassa ovat miehet joiden talous kestää yksin elättää perhettä, ja joka vielä arvostaa vaimoaan. Suurin osa miehistä tuntuu nykyään arvostavan vaimoaan vain sen perusteella paljonko rahaa vaimo tuo taloon, ja kuinka usein antaa.

Vierailija
8/8 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että tällaisesta haaveilevat miehet ovat vaatijoita jotka tietävät hyvin tarkkaan mitä naisen pitää tehdä ja millainen olla. Itse ovat kuitenkin vastuuttomia, passattavia nyhveröitä joilla ei ole minkäänlaisia kykyjä heidän haaveilemaansa perheenpään rooliin. Siinä kun pitäisi laittaa vaimon ja mahdollisten lasten toiveet ja halut omiensa edelle, rahoittaa vaimolle kaikkea kivaa ilman mutinoita, olla ehdottoman uskollinen ja tyytyväinen siihen mitä vaimo jaksaa tarjota esim. jos koti ei ole tarpeeksi siisti, palkataan siivooja eikä natista vaimolle. Kaikkia kotitöitäkään ei voi sälyttää vaimolle vaikka itse kävisi töissä, ihan oman edun takia (esim. vaimon sairastumisen varalta ja osatakseen arvostaa vaimon työpanosta asianmukaisesti) pitää säilyttää tatsi kotitöihin.

Myös sängyssä mies ei ole ap:n kaltainen mankuja vaan naisensa haluista ja tarpeista kiinnostunut seksinjumala. Vihje ap:lle: jos seksi on hyvää ja mies kunnollinen, nainen kyllä haluaa seksiä. Jos seksi ei ole hyvää, kyse on mankujamiehellä todennäköisesti siitä että hän on sängyssä huono, itsekeskeinen ja naista huomioon ottamaton tolvana. 

terveisin,

eräs tyytyväinen kotirouva 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi