Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka kutsuu itseään nimellä äippä? Tulee kyllä mieleen, ettei mitään muuta elämää ole

Vierailija
15.09.2017 |

Äippä, äitee ja muori yms. ovat mielestäni todella kauheita nimiä naiselle. Tulee mieleen nainen, joka elää vain lastensa kautta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äippää olen kuullut erityisesti nuorten käyttävän hellittelynimenä äideilleen.

Vierailija
2/9 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tarkoitti varmaan ihmistä joka kutsuu itseään äipäksi.

Minulle kertoo että ihmisellä ei ole elämässä muuta sisältöä kuin lapset, itse en haluaisi olla naimisissa äipän kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle kertoo että ihmisellä ei ole elämässä muuta sisältöä kuin lapset, itse en haluaisi olla naimisissa äipän kanssa.

Voi nainekin kutsua itseään äipäksi suhteessa nuoriinsa, esim. siten, että anna kun äippä laittaa. Ei kai siinä mitään erikoista ole. 

Vierailija
4/9 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kutsun itseäni äipäksi kun puhun lemmikille; ootas kun äippä laittaa vettä/ruokaa/antaa herkun. Lapsia ei ole, lemmikkiä en pidä lapsena, se on matelija eikä erityisen äidillisiä tunteita herättävä...

Vierailija
5/9 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sellainen joka ei asu minäminä- omanapa maailmassa ja joka tietää, että on Äiti, kutsuttiinpa häntä mutsiksi tai äipäksi.

Vierailija
6/9 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kutsutaan äipäksi. Olen kahden teinin äippä 😁 Minulle tuo kuulostaa hellittelynimeltä - varsinkin, kun teini sen sanoo... En haluaisi olla mutsi, mude jne. Äipäksi kutsuminen käy minulle hyvin.

Vierailija
7/9 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä päin ajelee auto, joka rekisteri on ÄIT-1.

Vierailija
8/9 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos koiran omistaja on mami? 😂

Olen nainen, saanut lapsia, omistan koiran ja naimisissa. Olen äiti, mami yms. mutta ei se tarkoita että olisin äiti miehelleni, joka tosin tuo minulle äitienpäivänä lahjan.

Olen myös sisko, tytär, ystävä. Eikä nämä estä että kutsun itseäni "äidiksi" -> silti pipari kiinnostaa mun isukkia..

Vierailija
9/9 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tätä aloitusta. Minä olen äiti lapselleni ja saatan sanoa: "anna kun äiti auttaa". Miehelleni en ole "äiti" tai "äippä", kuten en myöskään työkavereilleni enkä itsellenikään. Minulla on paljon muutakin elämää, kuin vain äidin rooli, mutta ei se oikeastaan tähän tyhmään aloitukseen liity mitenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi