Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peniksen pienuudesta varoittaminen

Vierailija
14.09.2017 |

Missä kokoluokassa tulisi varotella ja kuinka suoraan vai onko parempi olla vaiti ja toivoa että riittää?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta minä en ainakaan piliäni näytä kellekään. Ja naisista olen luopunut ajat sitten. Levossa 6-8cm ja halkaisija 2,8 cm. Erektiossa 14 cm ja halkaisija 3,5 cm. Enkä usko että sillä voisi ketään naista tyydyttää.

Vierailija
2/8 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanon aina ekoilla ja yleensä vikoilla treffeillä, että munani on erittäin pieni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta minä en ainakaan piliäni näytä kellekään. Ja naisista olen luopunut ajat sitten. Levossa 6-8cm ja halkaisija 2,8 cm. Erektiossa 14 cm ja halkaisija 3,5 cm. Enkä usko että sillä voisi ketään naista tyydyttää.

Uskosi on oikeassa.

Elämässä on muutakin kuin seksi, eikä seksi ole meidän pienimunien valtakuntaa. Me voimme olla hyviä kavereita, tukena hädässä, mutta emme koskaan rakastajia tai seksuaalisesti haluttavia. Jos joskus kuvittelin toisin, toi oikean elämän raadollisuus minut nopeasti maan pinnalle.

Vierailija
4/8 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tasapaino on saavutettava ja siitä syystä luonto on antanut pienimunaiselle enemmän älyä. Isomunainen ei tietenkään sitä tartte joten... ja sen muuten huomaa näitä lukiessa.

Vierailija
5/8 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille varoitus, jos miehellä on pieni älkää ihmeessä naurako. Uskoisin että miehellä on huono itsetunto, voi olla että se laukaisee jotain päässä ja tappaa hänet/heidät

Vierailija
6/8 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on juurikin noin. Ei 13/3 anna aihetta kuvitella muuta.

Vierailija
7/8 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex tyttis sanoi että sulla on ihanan pieni pippeli. Edellisellä oli ollut niin suuri että sattui. Harrastimme seksiä mutta orkut hän sai vain kun sormetin. Oli varmaan kertonut kaverilleenkin koostani koska se aina punastui kun näki minut ja puhui vähän liian ystävlliseen sävyyn. Pituus levossa 5cm.

Vierailija
8/8 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juutalaisilla oli aikanaan hihamerkki. Ehkä me minimunat voisimme kehitellä jotain samanlaista.

Taidanpa pistää kansalaisaloitteen (pienen) pystyyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä