Näin naapurin ilman paitaa ikkunassa, tarvitsen terapiaa
En ymmärrä miksi miehet eivät voi pitää paitaa päällä. Kovin oli treenannut rintalihaksiaan. Olen aikaneitsyttyttö kammarinperältä, en minä halua enkä saata enkä voi nähdä miehiä ilman paitaa, sellainen on vastoin periaatteitani ja kaikkia sivistyskäsityksiä.
Voiko tuollaisesta tulla raskaaksi? Minä olen siveä, SIVEÄ! En minä halua nähdä miehiä ilman paitaa!
Kommentit (8)
Voinko jätää heippalapun jossa sanon, että naapurissa asuu neitsyt joten paita on pidettävä päällä?
Kirjoitin tällaisen heippalapun:
Lihaksikas hunksinaapuri
Näin sinut paidatta tänään ja säikähdin niin paljon, että pohkeeseeni tuli kramppi. Tässä sinulle paita, toivottavasti koko on sopiva. Ole kiltti ja pidä sitä aina päälläsi.
T. Peräkammarin neitsyt
Muuta mun naapuriin. Mä kuljen täällä alasti ja olen hitusen pullea nuori nainen. :D
Oma vikasi, kun kurkit toisten ikkunosita sisään.
En tajua, miksi alastomuus on niin monille tabu ja ongelma. Miehet (ja naiset) ilman paitaahan ovat mitä seksikkäimiä. :D
Sinulla mitään rintalihaksia ole AP XDD Niitä kutsutaan miestisseiksi kohdallasi
Vierailija kirjoitti:
Sinulla mitään rintalihaksia ole AP XDD Niitä kutsutaan miestisseiksi kohdallasi
Mulla on H-kuppi ja hunksilla on rintalihakset, tule huomenna katsomaan josko hän taas on paidatta ikkunassa. Itse en aio katsoa. Kamalaa alastomutta :( Olen nähnyt puolialastoman miehen :,( Emmekä ole edes naimisissa :O
Vierailija kirjoitti:
Muuta mun naapuriin. Mä kuljen täällä alasti ja olen hitusen pullea nuori nainen. :D
Oma vikasi, kun kurkit toisten ikkunosita sisään.
En tajua, miksi alastomuus on niin monille tabu ja ongelma. Miehet (ja naiset) ilman paitaahan ovat mitä seksikkäimiä. :D
Kävelin keskellä pihaa alaovea kohti... Olen minä naisia alasti nähnyt kun itsekin olen nainen, mutta MIES! Etkö ymmärrä, hän tuhoaa viattomuuttani pomppimalla ikkunassa paidatta :(
Entä jos masturboin ja hän on samaan aikaan omassa asunnossaan ilman paitaa, menetänkö neitsyyteni?
Onneksi on talvi tulossa, mutta jos se aikoo kulkea ensi kesänä pelkissä shortseissa pihalla. Miten valmistaudun? Entä jos tulee rappukäytävässä vastaan ja peitän silmäni ja huudan aaak?