Ymmärrättekö kun osallistutte Facebookissa kaiken maailman arvontoihin, että kommenttinne näkyvät kavereidenne uutissyötteessä?
Oletteko koskaan voittaneet Facebookin kautta järjestetystä arvonnasta mitään?
Kommentit (7)
Ymmärrän. Itse osallistun max. kerran vuodessa johonkin jos silloinkaan, mutta osa kavereista osallistuu joihinkin arpajaisiin viidesti päivässä... Ja miksi ne vaan tulee mun sivulle näkyviin? Koskaan ei tule mitään ns. oikeita päivityksiä, aina vaan tommosta paskaa...
Sehän se arvonnan idea onkin, että yritys saa näkyvyyttä ja mainostusta mahdollisimman laajalle yleisölle. Siksihän siinä lukee että tykkää, jaa ja kommentoi osallistuaksesi arvontaan.
Kyllä ja siksi joskus nolottaakin, mutta olen ainakin kahdesti voittanut noista, yhteensä n. 200e arvosta.
Aika moni ei tunnu ymmärtävän niitä arvontojen ohjeita. Usein lukee että tykkäämällä osallistut arvontaan mutta silti pitää kommentoida t&j, mukana, jotkut vielä perustelee miksi pitäisi voittaa. Paras on kun ihmiset osallistuu vanhoihin arvontoihin vaikka ihan selkeästi lukee että arvonta päättynyt ja voittaja arvottu. Alkaa vähän usko horjumaan tähän kansaan jos lukutaito ja ymmärrys on tuota tasoa.
Työkaveri on varsinainen Hannu Hanhi, hän osallistuu lähes päivittäin kaikenlaisiin Fb-arvontoihin ja voittaa joka viikko jotain. Hänen osallistumisensa näkyvät uutisvirrassani ja yritän itsekin osallistua samoihin arvontoihin, mutta vielä ei ole kertaakaan onnistanut.
kyllä ymmärrän