Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riitatilanne kaupan henkilökunnan kanssa tänään hedelmästä

Vierailija
13.09.2017 |

Olin laittamassa hedelmää pussiin kunnes vahingossa eräs toinen asiakas tönäisi minua niin, että hedelmä tippui lattialle. Kaupan henkilökunta tuli sitten siihen mäkättämään, että et sä nyt tolleen voi näitä hedelmiä heitellä. Heti alkoi syyllistämään minua tietämättä tilanteesta mitään!

Korotin ääntäni koska minusta oli törkeää miten hän syyllisti minua, vaikka syy oli sen asiakkaan joka minua tönäisi. Sitten tämä nuori nainen uhkasi vartijoilla ja pyysi minua rauhottumaan.

Nainen pyysi minua maksamaan hedelmän, joka tippui lattialle toisen asiakkaan tönäisystä. En tietenkään suostunut tällaiseen. Lopulta kutsuivat vartijat paikalle ja vartijat soittivat poliisit, jotka tulivat saattamaan minut asemalle. Koin ihmisoikeuteni loukatuksi.

Asemalla pääsin vapaaksi, kun kerroin tilanteesta. Tulen aina taistelemaan oikeuksistani, oli hinta sitten satoja euroja tai 80 senttiä (hedelmä maksoi siis noin 80 senttiä!)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo ja kaupan nimi oli??

Vierailija
2/16 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin oltaisi päästy helpolla, jos et olisi "korottanut" sitä ääntäsi. Se saa sinut näyttämään syylliseltä häiriötekijältä.

Vierailija
4/16 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ollut korottamatta ääntäsi ja pahoitellut tippunutta hedelmää ja homma olisi ollut siinä.

Vierailija
5/16 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattele mitä se tuli yhteiskunnalle maksamaan. Kahden poliisin kulut autoineen.

Vierailija
6/16 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin nyt tuntuu siltä, että tilanne ei mennyt ihan noin kuin AP sen kuvaili :) 

Vierailija
7/16 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne poliisit kutsuttiin räyhäämisesi takia. Yksikään poliisi ei hetkauta peppuaan jonkun hedelmän takia. Terkkuja Porvoon poliiseille!

Vierailija
8/16 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin nyt tuntuu siltä, että tilanne ei mennyt ihan noin kuin AP sen kuvaili :) 

Se meni tismalleen niin. Koin itseni syrjityksi, kun henkilökunta heti oletti että minä olen joku hedelmiä heittelevä vandaali. Eikö se tyhmä henkilökunta tajua, että ihminen voi kompastua, voi tulla kramppi tai joku voi tönäistä? Miksi heti syyllistetään?

ap

Vierailija
9/16 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just joo ja kaupan nimi oli??

Porvoon Maalaisvalinta

-Ap

Vierailija
10/16 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo ja lehmät lentää.

Vierailija
11/16 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin jouduin vankilaan kulkematta lähtöruudun kautta, kun nostin väärän kortin elämämkoullussa :(

Vierailija
12/16 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä haiskahtaa niin väkevästi trolli, että. Jos tilanne on mennyt noin, niin eihän se myyjäkään toki ole ihan parhainta asiakaspalvelua antanut, mutta eipä tuollaiseen ärhentelemiseen sinun osaltasi ole mitään syytä. Lähinnä se vaan kertoo, että jotain on nyt itsetunnon kanssa pielessä ja pahasti. Oikeuksistaan pitää pitää kiinni, se on toki oikein, mutta tuo nyt oli ihan vain naurattavaa.

Vierailija
13/16 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi outo tarina. Voihan se olla totta mutta kaikin puolin outo.

Vierailija
14/16 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin jouduin vankilaan kulkematta lähtöruudun kautta, kun nostin väärän kortin elämämkoullussa :(

Siirry lähimmälle rautatieasemalle kulkemalla lähtöruudun kautta.

Vierailija
15/16 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just. Mä tiputin jogurttipurkin kaupan lattialle, joka tietty hajos ja jogurtti levis lattialle. Nostin purkin siihen hyllyn tyhjälle alareunalle ja otin uuden tilalle. Henkilökuntaa oli lähellä, mut ei ne mitään sanonu. Välillä putoaa sämpylä, jonka heitän siihen kaupan pahviroskikseen. Joskus putoo joku hedelmä, sen mä jätän lattialle. Ikinä ei oo kukaan tullu vinkumaan mitään. Näin tääl Turun keskustan tavaratalon ruokapuolel.

Vierailija
16/16 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan jees, mutta yksikään kauppa ei rupea tuollaiseen sotaan hedelmän takia, ei edes kalliin vaasin tms takia. Niitä ei pyydetä edes korvaamaan vaan menevät hävikkiin mikäli kyse on vahingosta.

T. Kaupan alalla 25 vuotta työskennellyt, nykyään kauppias jo kahdeksatta vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi