Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukahtamisongelma

Vierailija
13.09.2017 |

Jos teiltä saisi ihan mitä tahansa apuja nukahtamiseen niin kiitos!

Minulla on alkanut olla ongelmana nukahtaminen... pyörin sängyssä n. Klo 4-5 asti aamulla ja heräilen about 9 aikaan. En ehdi saamaan tarpeeksi unta ja päivällä olen kiukkuinen, päänsärkyinen ja en saa mitään aikaiseksi. Nyt tätä kirjoittaessa en meinaa millään saada silmiä pidettyä auki... klo 20-22 aikaan vihdoin piristyn kuin ihmeen kaupalla ja en saa millään unta. Mikä voisi auttaa? Onkohan mulla jokin unihormoni sekaisin kropassa vai mitä? :/

Ps. Kofeiinia juon vain ennen klo 12

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet silloin kello 20 - 22? Harrastatko liikuntaa ja mihin aikaan päivästä? Oletko illalla tietokoneella tai katsotko televisiota? Oletko kokeillut melatoniinia? Oletko stressaantunut jostain asiasta?

Vierailija
2/2 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teet silloin kello 20 - 22? Harrastatko liikuntaa ja mihin aikaan päivästä? Oletko illalla tietokoneella tai katsotko televisiota? Oletko kokeillut melatoniinia? Oletko stressaantunut jostain asiasta?

Teen eri asioita... yleensä tuohon aikaan olen syönyt illallisen, katson elokuvaa, opiskelen, luen tms. Olen joskus iltaisin tietokoneella mutta en joka päivä. Olen juuri jäänyt työttömäksi niin elämäntilanne saattaa hieman stressata. Liikuntaa en juuri harrasta.

Melatoniinia en ole ottanut vielä mutta luulen että tänä iltana kokeilen sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä