Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

perhosia vatsassa KOKO AJAN

Vierailija
13.09.2017 |

Varmasti kaikki tietävät sen tunteen kun jokin asia jännittää ja tulee se tunne, jota kutsutaan "perhosiksi vatsassa". Minulla sellainen on yleensä ennen tärkeitä kilpailuja ym. Mutta tällä hetkellä mitään tärkeää tai jännittävää ei ole tapahtumassa, ja silti olen kärsinyt jo viikon siitä tunteesta vatsan pohjalla! Aivan sama mitä ajattelen, se on koko ajan läsnä. Alkaa pikkuhiljaa ärsyttää kun vaikuttaa jokapäiväiseen normaaliin elämään, mutta en viitsi lääkäriinkään mennä noin mitättömältä kuulostavan vaivan vuoksi :D
Hetkeksi tunne saattaa loppua, mutta silloin tunnen jomotusta alavatsassa ja kun se loppuu perhoset palaavat!!
Onko täällä kokemuksia tämmöisestä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana?

Vierailija
2/6 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama tilanne, ja mietin kokoajan oonko raskaana.. Muutaman päivän kanssa nyt jatkunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt vain sirkkoja friteerattuna, missä tarjoillaan perhosia?

Vierailija
4/6 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kans ja sitten tuli kunnon yrjötauti. Viikon lepatteli vatsassa ja ajattelin jo olevani liian stressaantunut, mutta sitten tuli tauti.

Vierailija
5/6 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni johtui raskaudesta :)

Vierailija
6/6 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso suonikas penis poistaa perhoset vatsasta kun ensin köyrii teitä ei tiedolla, taidolla, tuskalla ja vaivalla, vaan tuurilla!