Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Trexanin käyttäjät!

Vierailija
13.09.2017 |

Onko kellekään tullut sivuoireena lisääntyvää nivelkipua?! Mä ilmeisesti kuulun niihin onnekkaisiin... aloitin trexanin 3 vkoa sitten, viikko sitten alko särkeä käsiä, ranteita ja sormia!!! Ilmeisesti pakko lopettaa tai tauottaa... kuinka tavallista tämä on? Tietääkö joku?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Minulla ei suoranaisia nivelkipuja ole, mutta luita kolottaa kokoajan. Epäilin jo leukemiaa.... Mutta suurin ongelma itselläni on kyllä lääkkeestä johtuva pahoinvointi. Trexania n. vuoden olen syönyt, piikityshoitoina en raski ottaa. Tsemppiä

Vierailija
2/6 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin vasta lääkkeen, eli vaikea sanoa johtuuko taudista vai lääkkeestä tuo nivelkipu. Paha olo ei ole tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuollaista mutta pahoinvointia, välillä mietin että nivelkivut on pienempi haitta kuin tuo puolen viikon oksetusolo.

Vierailija
4/6 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainokset ja tuote-esittelyt eivät sovi tälle palstalle.Mene muroon, jooko ap?

Vierailija
5/6 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainokset ja tuote-esittelyt eivät sovi tälle palstalle.Mene muroon, jooko ap?

Joo ap mainostaa solunsalpaajia, haloo!

Vierailija
6/6 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvakokeet on olleet normaalit, itselläkin tuli heti mieleen et mitä tää nyt on...sitten luin että harvinaisena sivuvaikutuksena voi tulla joillekin nivelkipua. Great. No sit seuraavaksi jos jäljellä on enää biologiset lääkkeet niin uskaltaako edes kokeilla... niissä meinaan se on sitten syöpä mikä on se harvinainen sivuvaikutus... :O

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi