Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuttu sosiaalityöntekijä hakee sairaanhoitajaksi?

Vierailija
13.09.2017 |

Ikää 35 vuotta ja hän aikoo opiskella sairaanhoitajaksi. Mitä järkeä? Työ ei siitä ainakaan helpommaksi muutu!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukut??

Vierailija
2/13 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on muitakin syitä hakeutua opiskelemaan uutta alaa kuin pelkästään se, että haluaa helpommalle alalle. Ehkä tuttavasi haluaa toimia tulevaisuudessa sairaanhoitajan, jonka työnkuva tai luonne on kyllä käsittääkseni hivenen eri kuin sosiaalityöntekijän.

Vierailija
4/13 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukut??

Koska kaikkien mielestä työn "helppous" ei oo ensisijainen asia tai kolmevitonen ei tod oo liian vanha vaihtamaan alaa.

Ettet nyt vaan purkaisi harmiasi siitä, ettet itse oo alalla, millä haluaisit?

Joku voi jopa haluta ns. rankalle alalle, jos se motivoi riittävästi. Aattelepa sitä. 👍

Vierailija
5/13 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä sinä vain huoli omista asioistasi.

Vierailija
6/13 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukut??

Mitä tämä asia sinulle edes kuuluu? Ehkäpä siksi alapeukut.

Vierailija
7/13 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä voi minkä ikäisenä vaan haluta uudelle alalle. Vaikka eläkeikäisenä. Ei kai se voi kenenkään muun elämään vaikuttaa mitenkään. 

Vierailija
8/13 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on huomannut, että sairaalasta pitäisi useammin ohjata ihmisiä sosiaalihuollon piiriin ja ainoa vaihtoehto on mennä sairaalaan tekemään se itse. 

Vierailija
9/13 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalihuollon resurssit on vedetty niin tiukoille, että auttamisen halusta alalle hakeutuneet eivät usein koe pystyväns minimiresursseilla auttamaan tarpeeksi. Sairaanhoitajana se auttaminen olisi jotenkin konkreettisempaa. Tämä voisi hyvinkin olla yhtenä syynä alanvaihtoon :)

Vierailija
10/13 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soile kirjoitti:

Jaa no anna saatana hakee mitä vittua se sulle kuuluu mitä kukin elämällään tekee vitun kyylä. Hanki elämä tai me opiskelemaan sairaanhoitajaksi

Ei ole tainnut puberteetti vielä alkaa?

Vierailija
11/13 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutta miten sairaanhoitajatkaan voi auttaa kun resurssit on vedetty tiukoille? Minusta vaan kuulostaa että on vaaleanpunaiset lasit silmillä...

Vierailija
12/13 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna hänen hakea, asia ei sinulle kuulu. Mä tein aikanaan toisin päin, olin sairaanhoitaja ja lähdin opiskelemaan sosiaalityöntekijäksi. Sillä tiellä olen yhä, enkä kadu. Mikä sopii yhdelle ei sovi toiselle ;)

Vierailija
13/13 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukut??

Tyhmästä kommentista tietenkin! Miksi ihmeessä hän ei opiskelisi sairaanhoitajaksi jos se kiinnostaa enemmän kuin nykyinen työ? Ja miksi ikä piti mainita? Ajatteletko että on liian vähän kun hän ehtii "vaan" noin 25v tehdä sairaanhoitajan työtä?