Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omaehtoinen opiskelu

Vierailija
13.09.2017 |

Hei tietääkö joku tuosta omaehtoisesta opiskelusta. Haluaisin suorittaa amk-tutkinnon päätoimisena monimuoto-opiskeluna. Olen jo suoritettanut yliopistotutkinnon ja käyttänyt kaikki opintotukikuukaudet.

Koulutusrahastolta en saa tukea, sillä nykyisessä työssä nollasoppari ja valittettavasti ei täyty tarvittava työmäärä. Olen saanut valmistumisen jälkeen vain määräaikaisia töitä ja nyt viimeisimpänä oli pakko tehdä nollasoppari, kun muuta en saanut.

Voisikonkohan saada ansiosidonnaista omaehtoiseen opiskeluun? Riittääkö syyksi lyhyet työsuhteet, 0-sopparit, epävarmuus? Tällä opiskeltavalla amk-alalla olisi töitä. Mun nykyalalla on töitä mutta ei pk-seudulla. Lasten tarhan/koulun takia en harkitse muuttamista.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaehtoisen opiskelun tukea voi saada, jos on yli 25vuotias ja työtön. Omaehtoisen opiskelu on suunnilleen sama kuin työttömyystuki. Tuki on vissiin aika naamakohtainen, vaikka moni sanoo, että pitää olla työllistävä ala ja pitää valmistua 2:ssa vuodessa. Itse sain sen neljävuotiseen opiskeluun kulttuurialalla. Ja siis toki vain ensimmäiselle kahdelle vuodelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän