Kiivissä oli mikrofoni
Mitä tästä pitäisi ajatella? Ostin kaupasta muutaman kiivin ja yhden sisällä oli mikrofoni. Tiesikö hullu siskoni, että ostan sieltä kiivin ja päätti piilottaa siihen mikrofonin?
Kommentit (14)
Unohdin myös mainita, että hullu siskoni salakuuntelee puheluitani ja myy tietojani etiopian tiedustelulle.
Tuosta pitäisi ajatella että onko varmasti kaikki iltalääkkeet otettu, ettei vaan sinne dosetin lokeroon nyt sitten jäänyt se yksi..
Vierailija kirjoitti:
nukkumaanmenoaika
Noilla on jo iltapuurot keitelty ja kohta otetaan koneet pois.
Vierailija kirjoitti:
etiopiassa ei ees oo sähköö
Niinhän ne väittää, mutta totuus on toinen!
Vierailija kirjoitti:
Tuosta pitäisi ajatella että onko varmasti kaikki iltalääkkeet otettu, ettei vaan sinne dosetin lokeroon nyt sitten jäänyt se yksi..
Mistä puhut? Minulla ei ole mitään lääkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattais ehkä olla...
En halua, että valtio kontrolloi mieltäni myrkkyjen avulla
Minuunkin on istutettu seurantasiru ja leukani alle mikrofoni. Alienit kaappasivat ja istuttivat ne. Olen myös ilmeisesti raskaana ufolle...sedatoivat minut ja putkella siittivät.
Mitä pitäisi ajatella...en voi kertoa kenellekään kun pelkään ettei kukaan usko.
Jatka tuohon malliin niin sulle tarjotaan ilmainen yksityisautokyyti aivan kotiovelta ja henkivartioiden kanssa pitkälle lomalle hotelliin täysylläpidolla.
Vierailija kirjoitti:
Minuunkin on istutettu seurantasiru ja leukani alle mikrofoni. Alienit kaappasivat ja istuttivat ne. Olen myös ilmeisesti raskaana ufolle...sedatoivat minut ja putkella siittivät.
Mitä pitäisi ajatella...en voi kertoa kenellekään kun pelkään ettei kukaan usko.
Sinun juttusi ei voi olla totta :D. Miksi laitoit sen keskusteluuni?
Totta kai tiesi! Daa....