Mitä hyvää on nykyään Yves Rocherilla?
En ole sieltä sitten 90-luvun mitään tilannut ja nyt olisi mahdollisuus, joten mitäpä te suosittelette tilaamaan?
Kommentit (20)
No hiustuotteet on yllättävät hyviä. Meikeissä on myös kivoja juttuja.
Mulle huippu se punaisuutta poistava kasvovoide. Kynsilakat ja huulipunat tilaan sieltä.
Jauhepuuteri, suihkuöljyt, kirsikka- ja vadelmahuulivoide.
Vartaloöljyjä tilasin kesäksi, tuoksu huumaa 😊
Ne värilliset huulivoiteet! Pigmenttiä löytyy niin etten ole tarvinnut oikeaa huulipunaa herran aikoihin. Vadelma, kirsikka ja mansikka sävyinä/makuina, pari väritöntäkin versiota on. Ihoni on myös tosi herkkä ja nuo ovat niitä harvoja huulirasvoja, jotka eivät laita suunympärystäni punoittamaan ja kirvelemään.
Olen testannu noin 20 eri huulirasvaa eri valmistajilta ja tämä korjaa huulet yhdessä yössä ja on lisäksi ihanan tuoksuinen:
http://www.yves-rocher.fi/control/product/~category_id=17-2-3-3/~produc…
Vierailija kirjoitti:
Onks se firma vielä olemassa? Mä oon luullu, et se on lopettanu toimintansa.
Yves Rocher on toiminu jo 50-luvulta, ei se mihinkään lopeta ;D. Niiden nettikaupan valikoima on ihan mielettömän suuri. Löytyy kaikkia värejä, kaikkia tuotteita ja ihanat tuoksut monissa. Lisäksi kaupan päällisiksi saa ihan neljänkympin kasvovoiteita yms. ruhtinaallisia etuja, mitä muista lafkoista ei tod saa.
Ne Secrets d'essences-tuoksut ovat oikeasti laadukkaita. Fragrantican tuoksuharrastajat rankkaavat sarjan nerolituoksun vastaavaksi Tom Fordin Neroli Portofinon kanssa. Sarjan Vanilla Noirea verrataan Diorin Hypnotic Poisoniin.
Suihkugeelit tilaan sieltä. Aina saa jotain kivaa kaupan päällisiksi, vaikka tilaisi vain 20 eurolla. Viimeksi tuli kasvoseerumi.
Hiustuotteet hyviä. Toisaalta minusta laatu on paljon laskenut aikaisemmasta. Esimerkiksi firman kasvotuotteita en voi juurikaan käyttää, kun eivät kosteuta tarpeeksi tai voide alkaa ärsyttää ihoa. Latvian Madara voittaa.
Ihan huippu on myös se Hydra Vegetal kasvojen puhdistusgeeli (sininen tuubi/pullo). Lisäksi tykkään niiden suihkugeeleistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen testannu noin 20 eri huulirasvaa eri valmistajilta ja tämä korjaa huulet yhdessä yössä ja on lisäksi ihanan tuoksuinen:
http://www.yves-rocher.fi/control/product/~category_id=17-2-3-3/~produc…
Tämä oli ennen parempi, sitten muuttui vähemmän kosteuttavaksi ja hoitavaksi.
Edellä joku kirjoitti, että värilliset huulirasvoissa on hyvin pigmettiä. Olen samaa mieltä. Vadelma on mun lemppari.
Kulmakynä on huippu, just oikea ruskean sävy.
Myös nuo jo mainitut punapigmenttiset huulirasvat ovat kokeilemisen arvoisia. Niin paljon pigmenttiä, ettei tarvitse huulipunaa.
Jos tykkää kookoksesta, niin huumaavan tuoksuisia suihkugeelejä ja vartalovoiteita on valikoimissa.
Jardins du Monde -suihkugeelit on ihania. Samoin saman sarjan deodorantit. Les Plaisirs Nature on myös mieleiseni sarja. Kynsilakatkin tulee yleensä tilattua tuolta. Sitä lahjoina tulevaa krääsää en niin arvosta, lahjoina tuleva kosmetiikkakin on yleensä jotain 50+ iholle tarkoitettuja ryppyvoiteita.
Balsamit ja shampoot tosi hyviä. Samoin suihkugeelit. Ripsiväreissä se, jossa harja on ohut muovitikku, tekee upeat ripset ja pysyy koko päivän. Kasvovedet, kynsilakanpoistoaineet ovat perushyvät.
Kasvorasvat taas ovat huonoja, tulee näppylöitä. Lidlin voiteet hakkas mennen tullen.
Onks se firma vielä olemassa? Mä oon luullu, et se on lopettanu toimintansa.