Mies ei halua, että alan opiskella, koska pelkää että tutustun oppilaitoksessa johonkuhun mieheen
Miksi hän ajattelee, että minä menisin opiskelemaan löytääkseni sitä kautta uuden miehen?
Kommentit (9)
Minunkin mieheni päästi jotain noin typerää joskus suustaan. Oli niin hirveän epävarma kun oli vähemmän koulutettu jo ennästäänkin. Nyt opiskelemme molemmat ja lähestulkoon kaikki parhaimmat koulukaverini ovat miehiä (miesvaltainen ala), eikä haittaa ollenkaan.
Hän on epävarma ja omistushaluinen.
Vierailija kirjoitti:
Olethan sä niin kuuma pakkaus. Mies arvaa, millaista säpinää saisit siellä aikaan.
Hän toki pitää minua kuumana, koska on niin rakastunut, mutta luulisi ymmärtävän, että vaikka hän näkee minut sellaisena, suurin osa muista miehistä tuskin ajattelee samoin :D
Ap
Tässä on nyt kaksi vaihtoehtoa:
a) Jätät miehen, koska tuollainen on sairaalloista mustasukkaisuutta tai
b) menet kosmetologikouluun.
Itse suosittelen vaihtoehtoa a.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän ajattelee, että minä menisin opiskelemaan löytääkseni sitä kautta uuden miehen?
Siksi että hän itse toimisi niin. Kuinka toimiva suhteenne on jos hän kuvittelee sinun tekevän sitä mitä hän itse tekisi?
Hän tekee mahdollisesti niin koska on sairaalloisen mustasukkainen ja kontrolloiva. Kuulostaa todella pahalta ja vaaralliselta tulevaisuutesi kannalta.
Seuraavaksi et saa mennä töihin, et kauppaan, et mihinkään. Hyvää loppuelämää sinne siivouskomeroon.
Ymmärrän miestäsi täysin.
Eihän ap tietenkään miestä lähde etsimään, miutta mitä jos vahingossa kiinnostuu jotskin?
Tietenkin se voi käydä missä vain!.
T. Mies22
Olethan sä niin kuuma pakkaus. Mies arvaa, millaista säpinää saisit siellä aikaan.