Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin eilen ihanat ulkoiluvaatteet. Saanhan saanhan mennä tänään ulkoilemaan niissä?!

Vierailija
10.09.2017 |

Saan! Kerrankin minulle uudet vermeet. Ei haittaa vaikka vähän tuntuu ripottelevan ja tuulee, näissä selviytyy.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/25 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin eilen ihanat uudet nilkkurikumpparit! Fiksun näköistä sadetakkia en vielä ole löytänyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK, kunhan perseesi ei näy trikoissasi ja et matkusta julkisissa ulkoiluvermeissäsi. Siitä eivät mammat pidä.

Vierailija
4/25 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OK, kunhan perseesi ei näy trikoissasi ja et matkusta julkisissa ulkoiluvermeissäsi. Siitä eivät mammat pidä.

Olen sen verran persevä, että kyllä se näkyy :). Julkisiin lupaan olla menemättä. ap

Vierailija
5/25 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin eilen ihanat uudet nilkkurikumpparit! Fiksun näköistä sadetakkia en vielä ole löytänyt

Toivotaan siis myös ihanille nilkkureillesi sopivia kelejä :). ap

Vierailija
6/25 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://i.imgflip.com/xfk8y.jpg

:) lähden silti. ap

Vierailija
7/25 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan piristää ja innostaa, kun on uudet kivat vetimet:) Nyt sitten vaan reippailemaan kirpsakassa syyssäässä, kun ei tuuli ja sade haittaa.

Vierailija
8/25 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea uusille vermeille!

Vierailija
9/25 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sen verran persevä, että kyllä se näkyy :). Julkisiin lupaan olla menemättä. ap

Tässä oli eilen kokonainen ketju siitä, miten mammat pahastuvat kun on trikoissa perse. Kiedo joku villapaita vyötäisille suojaksi.

Vierailija
10/25 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ulkoilu säästä kiinni, kun pukeutuu tilanteen mukaan, mä rakastan mun kirkkaan punaista tuulen ja veden pitävää takkiani, eilen viimeksi metsälenkillä!

Vierailija
11/25 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Saattavat likaantua. Laitat vain kiltisti kaappiin ja pukeudut vanhoihin rytkyihin. 

Vierailija
12/25 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä oli eilen kokonainen ketju siitä, miten mammat pahastuvat kun on trikoissa perse. Kiedo joku villapaita vyötäisille suojaksi.

Voi ei, nyt pahoitan kyllä jonkun mielen. Onko vinkkejä minne perseen voisi laittaa ulkoilun ajaksi pois trikoista?

Vierailija
13/25 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se kotiin sohvalle ja sipsikulho viereen?

Vierailija
14/25 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, nyt pahoitan kyllä jonkun mielen. Onko vinkkejä minne perseen voisi laittaa ulkoilun ajaksi pois trikoista?

Vie se eduskunnan täysistuntoon jollekin tyhjälle paikalle. Kukaan ei taatusti huomaa.

Vierailija
15/25 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko joku persesitteri, joka vois vahtia persettä sun ulkoilun ajan?

Vierailija
16/25 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan! Kerrankin minulle uudet vermeet. Ei haittaa vaikka vähän tuntuu ripottelevan ja tuulee, näissä selviytyy.

Saat!

Tästä aloituksesta tuli hyvä mieli :) aurinkoisia ulkoilukelejä!

Vierailija
17/25 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paheksun aina näitä aikuisia, jotka jättävät ulkoilunsa ajaksi irtoperseensä vahtimatta. Sitten nää perseenpuolikkaat häiritsevät muita ihmisiä esim lenkkipoluilla ja kuntoilupaikoilla.

Vahtikaa hanurinne hyvät ihmiset!

Vierailija
18/25 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin ostaa maastokuvioiset juoksulegginsit :)

Vierailija
19/25 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelin ostaa maastokuvioiset juoksulegginsit :)

Mäkin haluan, mistä sellaisia saa?

Vierailija
20/25 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paheksun aina näitä aikuisia, jotka jättävät ulkoilunsa ajaksi irtoperseensä vahtimatta. Sitten nää perseenpuolikkaat häiritsevät muita ihmisiä esim lenkkipoluilla ja kuntoilupaikoilla.

Vahtikaa hanurinne hyvät ihmiset!

Joidenkin ihmisten ei vain pitäis hankkia persettä ollenkaan.