Onko vastaavia blogeja kuin Metti Forsellin mutta vanhempien naisten?
Kommentit (4)
Ei kukaan järkevä kypsä ihminen koe tarvetta levitellä emämäänsä julkisesti. Tämä on nuoremman sukupolven ilmiö "katsokaa kuinka ihana ja kaunis olen, kuinka hyvin mulla menee, olen onnistunut löytämään rikkaan miehen joka ostaa mulle kaikkee ihguu, minä minä minä minun minun minun..."
Mitä tarkoittaa vastaava? Laadukkaita kuvia ja design asusteita? Kuinka paljon vanhempi? Five inch and Upin Sandra on 5+ vuotta vanhempi.
Keski-ikäisten ammattimaisille muotiblogeille olisi tilausta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa vastaava? Laadukkaita kuvia ja design asusteita? Kuinka paljon vanhempi? Five inch and Upin Sandra on 5+ vuotta vanhempi.
Keski-ikäisten ammattimaisille muotiblogeille olisi tilausta.
Nojoo, tosin keski-ikäiset vissiin lukevat ns. akkainlehtiä eli siis naistenlehtiä, joiden levikit ovat takuuvarmasti jyrkässä laskusuunnassa juuri nuorempien ihmiseten mediakäyttäytymisen muuttumisen vuoksi. Nuoret hengailee netissä ja lueskelee blogeja jne., mutta suunnilleen eläkeikäiset lukevat paperilehtiä.
Miksi kiinnostaisi vastaava? Se on hieman ärsyttävähkö nainen mielestäni ja sen blogin kaunokirjallinen anti on heikkoa; kuvat kyllä ihan jees. Yleensä bloginpitäjät ovat maksimissaan nelikymppisiä.