Sohvattomuus!
Onko täällä muita, joilla ei ole sohvaa kotona? Tai muitakaan ns. "löhöistuimia"? Itse olen ollut sohvaton jo pitkän aikaa ja on kyllä ollut hyvä ratkaisu, kun olohuoneessa on sitten tosi hyvä kuntoilla, venytellä, ym. Muilla samanlaisia asuntoja? Onko onnistunut teillä lapsiperheissä? Vai olenko palstan ainut sohvaton? :D
Kommentit (12)
Ei mullakaan sohvaa ole, nojatuoli kyllä, mutta ei sekään mikään löhötuoli ole. Mä en sohvalla mitään tee, niin miksi edes sellaisen hankkisin.
Et ole ainoa. Mulla oli hyvä nahkasohva, mutta kissa sai jostain syystä päähänsä kusta siihen. Kusi valui sitten tyynyjen välistä lattialle. Joten ei ole enää sohvaa eikä tule. Siivouskin on helpompaa, kun ei tarvii sen alta ottaa ja sitä siirrellä. En edes käyttänyt sohvaa koskaan, eikä meillä kukaan käy joten en jäänyt kaipaamaan.
Voisin helposti elää ilman, jos asuisin yksin.
Hei sohvattomat,
Mikä on teidän kirjanlukupaikkanne?
Vierailija kirjoitti:
Hei sohvattomat,
Sänky
Vierailija kirjoitti:
Hei sohvattomat,
Nojatuoli ja sänky.
Mulla on kaksi (kohta kolme) lasta, jotka haluavat kainaloon sillä siunaaman hetkellä, kun istahdan alas. En ole keksinyt parempaa ratkaisua kuin sohvan. No joo, joku fatboy voisi toimia, mutta en ole mikään siivoushullu, joten siellä lattianrajassa saisi köhiä pölyä, enkä sieltä oikein tämän mahani kanssa pääsisi ylös.
Iltaisin, lasten mentyä nukkumaan, ollaan aina miehen kanssa sylikkäin sohvalla ja katsotaan netflixiä. En oikein niistäkään hetkistä luopuisi.
Mulla ei ole edes olohuonetta ollut moneen vuoteen, koska olemme tyttären kanssa asuneet kaksiossa, ja kummallakin on ollut oma huone. Tyttärellä tämä olohuone.
Nyt tytär muutti pois reilu kuukausi sitten, ja ajattelin sohvan hankintaa. Ja sitten ajattelin, että tarvitsenko sitä todella, jos muutan vaikka yksiöön. En. Mulla on nyt tuo 160 senttiä leveä jenkkisänky olkarissa, koska makkari on kosteusvaurioinen. Saan tässä kokea siis sitä yksiössä asumista.
Olen tullut siihen tulokseen, että en osta edes nojatuolia. Jos tulee vieraita, niin kahvittelemme pöydän ääressä.
Minun asuntooni mahtuu kunnolla vain joko sänky tai sohva, joten muuton yhteydessä luovuin sängystäni. Mahdoton ajatus, ettei olisi sohvaa.
En minäkään vois kuvitella asuvani ilman sohvaa. Nytkin tässä mukavasti istuskelen. Iltaisin löhöilen ja katson telkkua. Lapsetkin tulee välillä huoneistaan tänne löhoileen.
Mä en selviäisi ilman sohvaa, mutta miksi pitäisikään...🤔