Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ammattikorkeakoululaiset haluaa syödä yliopiston ruokalassa?

Vierailija
07.09.2017 |

Meillä on AMK ja yliopisto lähellä toisiaan ja molemmilla rakennuksissa ruokalat. Molemmissa paikoissa voi siis lounastaa pukematta ulkovaatteita.
Siinä on vain se että ammattikorkeakoululaiset syö mielummin yliopiston ruokalassa. Tilanne huomattiin jo fuksiviikon aikana ja se on ilmiselvä nyt kun luennot on alkanut. Yliopiston puolella jonotetaan ulko-ovea myöten samaan aikaan kun ammattikorkeakoulussa pääsee heti linjastolle.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelevat älyn tarttuvan ruokaottimien kautta

Vierailija
2/14 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko parempi ruoka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa yliopiston puolella tila on miellyttävämpi. Onko sama ruoka?

Vierailija
4/14 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi AP:llä on tarvetta kysyä moista? AP ei kuulosta ihmiseltä, joka opiskelee yliopistossa.

Vierailija
5/14 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy maistamassa amkin puolella niitä safkoja, tarkkailemassa ja kokemassa itse se paikka. Päättele sitten mahtavalla älylläsi mikä ajaa jengin toiseen ruokalaan.

Vierailija
6/14 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempaa ruokaa?

Meillä ainakin opiskelijat tietävät tasan minne suunnata hyvän ja halvan ruuan perässä! :D Ruokaloissa ja kahviloissa on suuria eroja valikoimassa ja ruuan tasossa.

Vierailija
7/14 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ruoka, mukavampi paikka, kavereita siellä... Syitä on lukuisia. Voit itse mennä amk:n ruokalan puolelle syömään, jos jonot ovat tulleet ongelmaksi.

Vierailija
8/14 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi ruoka, mukavampi paikka, kavereita siellä... Syitä on lukuisia. Voit itse mennä amk:n ruokalan puolelle syömään, jos jonot ovat tulleet ongelmaksi.

Niin ja hyvällä tuurilla pääsee amkkilaisten ruokasodan keskelle. Kiva siinä sitten mennä luennolle

Vierailija
9/14 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen amk-opiskelija, ja meillä on amk ja lukio vierekkäin. Käyn usein lukion puolella syömässä, koska siellä on parempaa ruokaa. Miettivätköhän sielläkin lukiolaiset kuumeisina, että mikä noita amk-opiskelijoita tänne vetää :D

Vierailija
10/14 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja hyvällä tuurilla pääsee amkkilaisten ruokasodan keskelle. Kiva siinä sitten mennä luennolle

Ruokasodan? Ei kai se amerikkalainen idioottimaisuus ole levinnyt tännekin?

Vierailija
11/14 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida itse opiskella yliopistossa, jos et tähän vastausta keksi. Meillä on lyhyen matkan päässä useampi opiskelijaruokala. Osa AMK:n tiloissa ja osa yliopiston. Näistä suosituimmassa käy jopa raksamiehet syömässä arkisin. Mitähän ap kuvittelevat heidän tekevän siellä?

Vierailija
12/14 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:O Meidän pienen firman toimisto on AMK:n vieressä ja käymme siellä usein lounaalla. En ole koskaan ajatellut sen olevan kiellettyä tai outoa. Tuossa ruokalassa on hyvät ruoat edulliseen hintaan. 

Vierailija
13/14 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy AMK-ruokalassa amiksia syömässä, paikka on ihan tukossa ja jäätävä meteli. Mielummin menisin siis toiseen paikkaan syömään, mutta ei ole vaihtoehtoja.

Vierailija
14/14 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin opiskellessani AMKissa kävin usein viereisen yliopiston ruokalassa, siellä oli mun mielestä parempi hinta-laatusuhde kuin meidän ruokalassa. Tosin Kuopion Technopoliksella ei varsinaisesti ollut edes pelkkää AMK-ruokalaa, koska siellä oli myös yliopiston toimipisteitä ja myös yritysten työntekijät söivät samoissa paikoissa.