Nyt onnisti meidän perhettä työasioissa!
Itse olen ollut työtön reilu 2 vuotta. Mies pienipalkkaisessa työssä, brutto n. 2000e/kk. Lapset 17v ja 13v.
Viime viikolla mies sai puhelun eräästä firmasta, tarjosivat 6e/h parempaa palkkaa kuin nykyinen firma maksaa. No mies aloittaa kuukauden päästä tuossa uudessa firmassa.
17v lapsi sai maanantaina puhelun firmasta jossa on ollut harjoittelussa, pyydettiin ilta- ja viikonlopputöihin. Tietysti suostui ja selvisi samalla että saa tehdä myös koulun harjoittelut palkallisena.
Ja minä sain tänään puhelun että minut on valittu hakemaani työhön ja aloitan työt ensi viikolla!
Olen niin onnellinen, vihdoinkin saa taloutta paremmalle mallille!
Kommentit (19)
Hieno juttu! Muistakaa laittaa lisääntyvistä tuloista esim. 50 % säästöön. Älkää kasvattako menoja vain sen takia että tulot kasvavat.
Kiitos onnitteluista! Huh olen niin sekaisin onnesta, että tekisi mieli hyppiä ja tanssia!
Ap
Kiva kuulla, paljon mielummin luen täältäkin näitä iloisia ja positiivia asioita, kuin ikuisia huonosti menee viestejä. Paljon onnea teidän perheelle!
Vierailija kirjoitti:
Kiitos onnitteluista! Huh olen niin sekaisin onnesta, että tekisi mieli hyppiä ja tanssia!
Ap
Mikä estää? :) Kyllä toi on nyt hyppimisen ja tanssimisen arvoinen asia :)
Onnea. Tulipa hyvä mieli tästä viestistä.
Vierailija kirjoitti:
Hieno juttu! Muistakaa laittaa lisääntyvistä tuloista esim. 50 % säästöön. Älkää kasvattako menoja vain sen takia että tulot kasvavat.
Tottakai varsinkin puskurirahastoa kasvatetaan, eikä tässä ole tarve lisätä menoja.
No varmasti ruokamenot kasvaa jonkin verran, kun ei ole ihan pakko ostaa aina sitä halvinta.
Järki pidetään päässä, vaikka lottovoiton jälkeen se voi olla hankalaa, nimittäin lottovoitolta tämä tuntuu :)
Ap
Ihan mahtavaa! Niin mukava lukea välillä tällaisiakin aloituksia!
Hienoa! Onnea ja menestytä teille kaikille.
Hienoa! kiva lukea iloisia uutisia!
Mahtavaa! Onnea sylikaupalla, työn saanti, etenkin vakituisen sellaisen on tänä päivänä oikeasti lottovoittoon verrattava asia!
Tällainen aloitus antaa toivoa meille muillekin työtä hakeville!
Onnittelut! :-)
t. Kaksi vuotta työttömänä itsekin
Onnea!!! Tiedän, miltä tuntuu - sain eilen itsekin tiedon, että pääsin unelmaduuniini. Aivan mieletön fiilis, en ois ikinä uskonut. Meillä on mennyt monta vuotta niin, että joko minä tai mies ollaan oltu työttömänä tai jomman kumman sopimus on ollut katkolla. Nyt molemmilla vakisopparit.
Teillä on siellä skumpan tai ainakin suklaan paikka!
Wauuu! Onnea paljon!