Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huh mikä tunne

Vierailija
06.09.2017 |

Olen bi-seksuaali, ollut lapsesta saakka. Muistan jo silloin ihastuneeni myös tyttöihin ja se tuntui oudolta, koska siitä ei puhuttu. Luulin että muutkin tuntevat samoin. Aina kiusattiin vaan Mikoista ja Teemuista joihin suurin osa tytöistä oli ihastunut. Olen elämässäni seurustellut kaksi kertaa miehen kanssa, toisen kanssa monta vuotta. Viimeisimmästä erosta on vuosi ja olen ollut itsekseni ja keskittynyt muihin asioihin kuin ihmissuhteisiin. Nyt äskettäin latasin tinderin pitkästä aikaa ja sitä kautta eteeni sattui mielenkiintoinen nainen jonka kanssa ollaan juteltu jonkun aikaa. Vatsanpohjaa kutittaa kirjoittaa toiselle naiselle ensimmäistä kertaa ikinä. Tuntuu kuin lukot avautuisivat ja hyvänolon tunne täyttää mielen, kun juttelen hänelle. Olen kohta 30 ja aina salannut toisen puoleni, eli kiinnostukseni naisiin. Tuntuu kuin tekisin jotain kiellettyä, vaikka tämän pitäisi olla yhtä luonnollista kuin heterosuhteidenkin. Antakaa jotain vertaistukea! :D

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole oma itsesi niin elämä helpottuu kummasti. :)

Vierailija
2/9 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna palaa baby

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana juttu että olet tutustumassa kivaan uyteen ihmiseen ja itseesi samalla. :)

Älä kuuntele niitä jotka lyttäävät asioita omasta ahtaasta lokerostaan vaan katso maailmaa avoimin silmin ja sydämin.

Ihastuminen on ihanaa, nauti siitä. Parhaat toivotukseni sinne <3

Vierailija
4/9 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erkki-herra Eurajoelta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu kuin tekisin jotain kiellettyä, vaikka tämän pitäisi olla yhtä luonnollista kuin heterosuhteidenkin.

No lesboilu ei tosiaankaan ole millään tavalla luonnollista! Litsis lätsis -lättäpimppaa, hyi hel..., eikun inferno! Oxennus.

Kyllä naisen kuuluu tuntea sydämen rakkautta ja ruumiin halua mieheen, ja miehen naiseen.

Kun Sinussa Ap on sen verran vielä terveyttä jäljellä, että lesboilu sentään vielä "tuntuu kuin tekisi jotain kiellettyä", niin pidä siitä kiinni ja yritä vahvistaa sitä, äläkä vain anna pikkusormen kynnen viiluakaan lesboilulle; pidä itsesi edelleen naisena ja etsi mies, jota rakastat ja joka rakastaa Sinua: elä terveesti.

Buahahhahhahaaaa!!! Oot sairas.

Anna mennä ap.

Vierailija
5/9 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erkki herra vauvapalstalla trollaamassa :'D

Vierailija
6/9 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vastaan tämä keskustelu, kun etsin vertaistukea samankaltaiseen tilanteeseen :)

Vierailija
7/9 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap, joskus oman itsensä piilottaa muiden ihmisten takia. Itse tulin kaapista ulos ja nyt elän onnellisesti naisystäväni kanssa.

Vierailija
8/9 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

anna palaa baby

Vierailija
9/9 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

alapeukuttajat <3