Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Junior Master Chef... hiukset auki kokatessa. Nillitänkö turhasta?

Vierailija
05.09.2017 |

Ohjelmaahan tuo toki vain on, mutta jos edes ruokaa laittaessa laitettaisiin kiinni ne pitkät hiukset. Haastatteluissa sitten kampaukset auki.

Mutta muuten kiva ohjelma ja kivoja lapsia!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hiukset auki on Nigella, Sara la fountain ym. Nokkaa pyyhkäs kädellä se pastantekijä.

Vierailija
2/16 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hiukset auki on Nigella, Sara la fountain ym. Nokkaa pyyhkäs kädellä se pastantekijä.

Ei ole fiksua heiltäkään. Aina häirinnyt sama asia kaikissa kokkausohjelmissa. On vaan niin tärkeää näyttää niitä hiuksia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en motkottaisi lasten versiosta.

Mutta jatkuvasti näkee kaikissa kokkailuohjelmissa aina ainakin yhden sankarin, joka kokkaa sormukset sormissa ja hiukset auki. Yök. Joskus näkyy myös tekoripsiä sun muuta älytöntä.

Vierailija
4/16 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama pisti mun silmään. Haittaa kyllä. Epähygieenista

Vierailija
5/16 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et nillitä turhaan. Itse olen köksäntunneilla joutunut pitämään sitä myssyä, joten silmään otti. Inhottaa tuollainen. Nim. rafla-annoksesta hiuksen kerran onkinut.

Vierailija
6/16 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en motkottaisi lasten versiosta.

Mutta jatkuvasti näkee kaikissa kokkailuohjelmissa aina ainakin yhden sankarin, joka kokkaa sormukset sormissa ja hiukset auki. Yök. Joskus näkyy myös tekoripsiä sun muuta älytöntä.

Juuri päinvastaista mieltä. On vanhempien vastuulla opettaa lapsille hygienian perusteet ja valvoa että niitä noudatetaan. Julkkistyrkyt ovat sitten asia erikseen.

Vierailija
7/16 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi tuomarithan sen syö eikä ne valita joten turhaan sinäkään valitat. Ehkä ohjelmaa tehdessä koitetaan keskittyä olennaiseen eli siihen kokkaamiseen eikä saivarteluun.

Vierailija
8/16 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hius ruuassa on ällötys 😡

Vierailija
9/16 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mua ällöttää ku tv kokit kokkaa sormukset sormissa :/

Vierailija
10/16 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse huomannut saman ohjelmaa kuvatessa en ole halunnut saada ketään pahalle mielelle sanomalla tuosta

Vierailija
11/16 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se vähän hassua, että 4hn pitämässä kokkikerhossa 1-6 luokkalaisille vaaditaan pitkät hiukset kiinni kokatessa mutta tv-kilpailussa ei? 

Vierailija
12/16 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ihmettele ettei tuohonkaan ole kiinnitetty huomiota, kun tuomarina on se yksi joka maiskuttaa ruokaa maistellessaan ja nuolee aterimet ennen kun maistelee lisää. Ällöttävä ukko.

Vierailija
13/16 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kotona te kaikki kokkaatte aina hiukset sidottuna?

Vierailija
14/16 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua yököttää kun ruokaa laitetaan avopäin. Ihan hyvin ne lyhyet hiukset lentää kuin pitkät. Päähine pitäisi olla muttei lippis. Elintarvikealalla pidetään myös partasuojaa. Itsellä aina huivi päässä.

Vierailija
15/16 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset ilman muuta kiinni!

Vierailija
16/16 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kotona te kaikki kokkaatte aina hiukset sidottuna?

Huivi päässä myös. En voisi muuta ajatellakaan. Vieraille kahvipöydän laittaminenkin avopäin tuntuu vaikeelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi