Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisia sattumuksia elämäsi varrella, kerro!

Vierailija
05.09.2017 |

Olen sairaanhoitaja, osastollamme oli hoidossa aika pitkään vakavasti sairas mies, joka sitten kuolikin vuoroni aikana ja läsnäollessani. Muutama kuukausi myöhemmin sain ilokseni uuden asunnon, siivoilin siinä edellisen vuokralaisen jälkiä,siinä siivoillessani huomasin että pattereiden takaa ei oltu varmasti vähään aikaan puhdistettu roskaa ja pölyä.Siinä kaivoin patterin takaa ja sieltä tipahti kiitoskortti ,joka oli päivätty monta vuotta aikaisemmin, se oli osoitettu tuolle miehelle joka kuoli työvuoroni aikana osastolla. Osoite oli siis asuntoni osoite, joten mies oli joskus asunut siinä!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin yläasteella tyttöön jonka kanssa olimme/olemme edelleen hyviä kavereita. Olin yökylässä ja höpöttelin jotain sukulaisiatani hänen äidin kuullen. Selvisi että hänen äiti oli saman ikäisenä ollut minun tätini kaveri ja sitten selvisi vielä sekin että isovanhempamme ovat olleet ystäviä nuorena.

Isovanhempamme olivat asuneet etelä-Karjalassa samaan aikaa

, josta olivat muuttaneet Helsinkiin. Tätini ja kaverin äiti eivät tienneet silloin heidän nuoruudessa että heidän vanhemmat olivat olleet kavereita aikoinaan.

Vierailija
4/8 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme perheen kanssa Roomassa ja kiersimme eri kirkkoja. Kolmena peräkkäisenä päivänä törmäsimme samaan saksalaiseen vanhukseen joka höpötteli itsekseen keskellä kirkkokäytävää. Välillä hyökkäsi jonkun epäonnisen turistin kimppuun ja sopotti saksaa käsittämättömällä vauhdilla. Äitini kävi saksalaista koulua lapsena ja ymmärsi sen verran että jotain fasistista propagandaa se suolsi... Ei nyt muuten mikään uskomaton tapahtuma, mutta Rooman kokoisessa kaupungissa tuntui hassulta törmätä eri kohteissa aivan eri puolilla kaupunkia kolmesti tähän oman elämänsä turistioppaaseen.

Vierailija
5/8 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
6/8 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin intiassa eräässä baarissa ja kuulin kuinka kaksi minullee tuntematonta suomalaista puhuivat työkaveristani.

Vierailija
7/8 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää!

Vierailija
8/8 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutimme perheeni kanssa eri alueelle, mutta saman kaupungin sisällä.  Olin 11v.

12 vuotiaana saimme koiran, ja menin pari vuotta myöhemmin koiran rotuyhistyksen foorumille nettiin. Tutustuin siellä vuotta itseäni vanhempaan tyttöön. Koska hän oli samassa kaupungissa foorumitietojen mukana, sovimme tapaavamme koiriemme kanssa.

Noh siinä sitten selvisi että hän asui hyvin lähellä, n. 300 metrin pääst talosta josta olimme muuttaneet pois ja oli käynyt ala-asteen veljeni kanssa samalla luokalla ja hyvä kaverinsa oli asunut naapurissamme joten tiesi sitten aika paljonkin jo sinänsä minusta, vaikken itse ollut häntä tuntenut aiemmin. naapurin tytön kanssa kun itsekin olin kaveri kuitenkin.

Isossa kaupungissa tämä tuntui aika sattumukselle jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän