Mihin maahan lähtisit nyt jos saisit ilmaiseksi viikon majoituksen 5 tähden hotellissa ja meno-paluu lennot mutta kohteen saisit valita ihan itse??
Mä lähtisin Gran canarialla playa del inglesiin!
Oli upea paikka !
Mihin sinä lähtisit?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Moskovaan! Se on Venäjällä!
T. Psykiatri!
Moi henna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Psykiatri!Moi henna
Koittakaa jo vittu uskoa että en ole Henna!!!!
T. Psykiatri!
Saint-Martinille Karibialle. Ei väliä menisinkö Alankomaiden vai Ranskan maille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Psykiatri!Moi henna
Koittakaa jo vittu uskoa että en ole Henna!!!!
T. Psykiatri!
Onpa susta tullut aggressiivinen. Vaikka näkeehän sen noista uusimmista bloogipostauksistakin
Tokio on mun suosikki. Olen ollut jo kolme kertaa, mutta menisin varmaan neljännekin kerran ihan mielelläni.
Tai sitten Illulisat Grönlannissa. Sinne en ole koskaan raaskinut matkustaa, koska on niin saaterin kallista. Sama juttu Huippuvuorissa. Mutta ehkä sittenkin Illulisat. Istuisin vuonon rannalla ja katselisin, kuinka jäätiköstä irronneet jäävuoret lipuvat vuonoa pitkin merelle.
Australiaan minäkin. Muutoin ei ole koskaan varaa lähteä sinne, joten jos ilmaiseksi pääsisi, voisin mennä ihan vaikka viikoksikin vaan. Tai ilmaisten matkojen ja viikon hotellin lisäksi maksaa itseni kuukaudeksi johonkin halvempaan hotelliin.
Melbourneen. Maksimoisin hyödyn, jos ilmaiseksi saisin. Vaikka lennot olisivatkin älyttömät viikon matkalle.
Koska aikaa olisi vain viikko, niin pysyisin Euroopan sisällä. Italia voisi olla hyvä vaihtoehto, kun siellä on vielä lämmintä enkä ole käynyt aiemmin.
Italiaan johonkin vihreällä ja helteiselle alueelle
USA, New York. Kävin siellä 1991 ja tykkäsin tosi paljon.
Pysyisin suomessa ja ottaisin täältä 5 tähden hotellin :)
T. Psykiatri!