Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinkuuko teidänkin mies jatkuvasti asioiden olevan "epäreiluja" kuten pikkulapset? Onko hän jotenkin lapsellinen?

Vierailija
04.09.2017 |

Minulla ei ole hirveästi kokemusta parisuhteista, joten mietin onko tämä normaalia vai epänormaalia. Jonkinlainen ahaa-elämys tuli noista uusioperhekeskusteluista, joissa puhutaan LASTEN tasa-arvoisesta kohtelusta ja tajusin minun joutuvan miettimään samoja juttuja AIKUISEN poikaystäväni kanssa.

Minulla on pieni poika, jonka ehdoilla tietysti elämäni ensisijaisesti järjestän. Mies asuu periaatteessa luonani, mutta on paljon myös veljellään heti jos häntä vähänkään kyllästyttää perhe-elämä ja muutenkin ovat läheisiä. Hitto, minä joudun jakamaan asiat poikaystäväni ja lapseni välillä ihan kuin nuo uusioperheen vanhemmat lastensa kanssa! Jos poikani saa hedelmälohkoja tai vaikka tikkarin, niin mieskin vinkuu omansa. Jotenkin olen jo niin tottunut tähän, että auki kirjoitettuna kuulostaa todella hölmöltä. Mies myös vahtii aikaa, jonka vietän poikani kanssa ja vaatii samanlaista aikaa itselleenkin. Tietysti parisuhde vaatii aikaa ja panostusta, mutta pienen lapsen tarpeet ovat kuitenkin erilaiset.

Eniten riitoja aiheuttanut on miehen vaatimus siitä, että minun pitää herätä samalla tavalla hänelle laittamaan aamupalaa kuin lapsellenikin. Aikuiselle miehelle! Toki se siinä samassa menee vapaina aamuina, mutta tämä silloin, kun lapsi vihdoinkin nukkuu ja miehen pitää yksin herätä ammattikorkeaan. Ihan sama vaikka olen lapsen kanssa kuinka valvonut yöllä, miehen mielestä on epäreilua jos en herää hänen kanssaan aamuun.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole mies, vaan keskenkasvuinen poikanen. Tsiisus.

Vierailija
2/15 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei  mieheni vingu, kun on ihan henkisestikin aikuinen. Jätä se mieslapsi kasvamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta parisuhteista, mutta lapsi kuitenkin on tullut puserrettua?

Enkä taas ymmärtänyt mikä tässä oli se ongelma.

Vierailija
4/15 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ei ei. Ei. Aikuinen ihminen (jollainen miehesi ei ole) ei toimi noin. Mulla alkoi sappi kiehumaan apn puolesta. Tuollainen miesvauva osaa kasvattaa vain vaatimuksiaan. Pitääkö sinun niinä aamuina, kun et ole kotona/olet sairas/muuten estynyt, pyytää joku ulkopuolinen ruokkimaan lapsesi?

Vierailija
5/15 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle alkaa valjeta, että lapsiperhe-elämä on aika perseestä etenkin, kun lapset eivät ole edes omia. Siitä tuo vain kertoo. Mieshän on yllättävänkin hyvin sietänyt kakaroitasi.

Vierailija
6/15 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei vingu, ei epäreiluudesta eikä onneksi muutenkaan. On ihan aikuinen mies, myös korvien välissä...

Vierailija
7/15 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whaaat.. Miehesi luulee että sinä olet hänenkin äiti, koska olet jonkun äiti.

Vierailija
8/15 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkuuko hän leluhyllylläkin itselleen pikkuauton kun lapsesikin sai?

Vierailija
9/15 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tämä poikkiksesi fantasioi äidistään ja siksi toivoo, että kohtelet häntä kuin lasta.

Vierailija
10/15 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllästyttää perhe-elämä" riittää. Ei tarvitse edes olla henkisesti pikkulapsi niin et sinä tuli kanssa halua olla.

Vierailija
11/15 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nostosta! Kadotin itse oman ketjuni.

Niin, poikani on nuoruuden törttöilyn tulosta. Hän ei siis syntynyt parisuhteeseen. Elämäni tärkein ja rakkain asia hän kuitenkin on. <3

Nyt olen alkanut ottamaan ryhtiliikettä meillä kotona. Vältän miehen pystyyn passaamista. Onhan minulla pieni lapsikin hoidettavana, en kaipaa kahta lasta! Nuo uusioperhekeskustelut saivat silmäni avautumaan tilanteesta. Tuli oikein sellainen ahaa-elämys, kun oma ukko käyttäytyy kuin pahaiset lapset. Riitoja tämä on lisännyt. Mies on ollut nyt useamman yön veljellään, koska minusta on kuulemma tullut pirttihirmu, koska en enää passaa häntä. No jos ero tulee, niin tulkoon. Mihin minä aikuista lasta tarvitsen?

ap

Vierailija
12/15 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä nyt jo tuo vanhempi lapsi ulos omasta kodistasi. Tilanne ei tule paranemaan vaan pahenemaan. "Mies" etsii ihan toisenlaista naista kuin mitä sinä olet.

Vierailija
13/15 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tikkarista vinkuu...

Tämmönen taas tänään.

Vierailija
14/15 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies saa suhteeltanne? Miksi on kanssasi? Kaanttaa miettiä myös tätä.

Vierailija
15/15 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vingu tosiaankaan, on ihan valmis aikuinen mies.