Mieheni on yhtä rikas kuin J-M Lat-la muttamun elämä ei ole julkista
Saan shoppailla ja sisustaa miin paljon kuin haluan. Kakkoskotimme on nyt mulla projektina. Olen sisustanut sen kauniisti ja se on ihana,mutta en esittele sitä missään kuvissa.
En myöskään raportoi omasta elämästäni kenellekään enkä mihinkään.
Elän juuri Niinkuin itse haluan eikä mun tarvi lukea mistään kenenkään kateellisia kommentteja mun liitosta tai kodeista tai mun ihosta.
Ihan totta, tämä on paaaljon kivempaa näin. Kuin julistaa omaa elämäänsä jossain instoissa...
Kommentit (9)
Näin se menee, ei kannata huudella miten hyvin menee, se kostautuu kun aina on kadehtioita.
Miehesi osaa kyllä tehdä rahaa, muttei ottaa kirjoitustaitoista naista. Vaan eipä kai "Maisojen" tarvitsekaan osata.
Miksi ihmeessä pitäisi esitelleä...Maisa esittelee ostoksiaan ja kuviin SIJOITETTUJA juttuja tienatakseen. Mainostajat maksaa esittelystä. Samoin tekee M.Aitolehti. Joka kerta kun avaatte jonkin linkin naisten kassaan kilahtaa rahaa.
Monella suomalaisella on kakkoskoteja ja ylellisiä huviloita. Ei niitä riepotella lehdissä.
Maisalla on silikonitissit ja pepputyyny.
Sun mies ei aja rallia maailman huipulla...
Vierailija kirjoitti:
Sun mies ei aja rallia maailman huipulla...
No eipä aja ei. On se kyllä omalla alallaan suomen huippu ja tietää asiasta enemmän kuin moni muu koskaan.
Mä en tos ole Maisan mallinen, vaaka näytti aamulla melkkest 80 kg. Kuitenkaan en ole edes 170cm pitkä...
Totta, kaikki edut,muttei haittoja.Kuulostaa kivalta.