Aivastin homeisen pastanpalasen
En todellakaan tiedä kuinka kauan se on nenässä ollut ja miksi en ole tuntenut sitä siellä aikaisemmin. Toki ollut vähän tukkoinen olo mutta kyllä silti olen pystynyt hengittämään nenälläkin. Tänään sitten tuli kunnon aivastuskohtaus ja sen päälle niistin, tuntui että tuli joku iso palanen, ja voitte uskoa hämmennykseni ja ällötykseni kun paperissa oli kellertävä, n. 1.5cm pitkä toisesta päästä sinertävän tummanvärinen pötkäle. Uskoisin, että se on palanen homeista pastaa.
HUHHUH.
Kävisittekö lääkärissä? Poskiontelossa tuntuu vähän kummalta, hiukan ärtyneeltä. Johtuukohan se siitä, että tukkeuma vihdoin liikkui, vai voikohan tuo aiheuttaa jotain kunnon tulehdusta nenässä?
Vielä kerran HUHHUH.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Mmitä.
Samaa olen kysellyt itseltäni koko päivän. En tiedä palaudunko tästä enää ennalleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mmitä.
Samaa olen kysellyt itseltäni koko päivän. En tiedä palaudunko tästä enää ennalleni.
Kuulostaa kyllä kieltämättä tosi kummalta:) miten ihmeessä ruoka päätyy edes nenään..jos sulla on siellä ontelossa vaan tulehdus ja joku roikale irronnut. Nuo värit kertovat ehkä tulehduksesta, poskiontelontulehduksessa räkäkin voi olla vaikka minkä väristä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mmitä.
Kuulostaa kyllä kieltämättä tosi kummalta:) miten ihmeessä ruoka päätyy edes nenään..jos sulla on siellä ontelossa vaan tulehdus ja joku roikale irronnut. Nuo värit kertovat ehkä tulehduksesta, poskiontelontulehduksessa räkäkin voi olla vaikka minkä väristä.
Niin kuulostaa, ja tuntuikin erittäin kummalta. Pala oli selkeästi pala, eikä räkää. tasainen, lättäinen, niinkuin munapasta tai nauhapasta on. Mutta voihan se olla joku kudospalanen mahdollisesti? Anyways, veikkaanpa että lääkäriin tieni vie huomenna. Jos jotain on nenässä ollut niin pitkään että on homehtunutkin, niin en yhtään ihmettelisi siitä seuraavaa tulehdusta.
:D
Miten iso klyyvari sulla oikein on? Siinä ei kai ole mitään ihmeellistä että ruokapala tulee ulos nenän kautta (esim. oksentaessa voi ihan hyvin käydä niin) mutta että jotain jää majailemaan nenään niin pitkäksi aikaa että homehtuu... Jaiks.
Hyi helkutti. Oletko sama mamma, jonka toisessa sieraimessa oli kihomatoja?
Älä nyt vaan heitä palaa pois, vaan vie se lekurin vo:lle! Voitte yhdessä tutkia sitä ja arvuutella mikä se oikein on!!!
Tärkeä kysymys; milloin ap söit pastaa viimeksi? Ihan sillä, että miten vanha pastanpalanen enimmillään voi olla. Ja ei kai se homehtua voi kosteissa olosuhteissa, enemmänkin märkänee..? En tiiä, en oo kokenu..
Joskus syödessäni ruisleipää sain hirveän yskä kohtauksen ja puolet leivästä meni nenään ja niitä niistelin ulos. Parin viikon päästä aivastin ison löntin ruisleipää nenästäni ulos 😂
Joo mä luin, että palstanpalasen.
Siinä vaiheessa vois jo vakavasti harkita palstailun lopettamista...
oletko oksentanut koska viimeksi? Jos se on oksentamisen yhteydessä noussut nenään?
Hahahah ihanaa saatte mut kyllä myös vähän nauramaan tälle harvinaisen ällöttävälle tilanteelle. Ei ole iso klyyvari, eikä mitään hajua missä se on oikein majaillut koko ajan!!
Ja kiitos ruisleipätarinalainen, helpottavaa tietää etten ole ainoa joka säilöö omaa henkilökohtaista ruokavarastoa sisällään.
En ole oksentanut aikoihin, ja pastaa syönyt ehkä viime viikolla viimeksi, tai alkuviikosta.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helkutti. Oletko sama mamma, jonka toisessa sieraimessa oli kihomatoja?[/quote
JA MITÄ HEMMETTIÄ, hyi. En ole, onneksi! Kyllä tämä homeinen pastanpalanen on jo riittämiin, muuta en mielellään alkaisi varastoimaan nenässäni.
Onko kellään muulla homehtunut jotain nenään? En voi olla ainoa ._.