Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exä kanssa ystävä? Kertokaa tarinoita siitä kun se ei toiminut

Vierailija
02.09.2017 |

Minun exäni ei halunnut tavata miestäni eikä kuulla miehestäni mitään minulta. Hänelle ei voinut sanoa esim. että lähdemme viikonloppuna (mieheni nimi) kanssa käymään konsertissa, tai oikeasti mitään. Hän kertoi ettei ole kiinnostunut kuulemaan miehestäni mitään. Minun olisi pitänyt kertoa vain ja pelkästään mitä minä yksin teen. Ystävyys ei toiminut. Tai, en halua tuollaista kontrolloivaa ystävää.

(Eroon ei liittynyt kolmatta pyörää ja kaikki oli hyvin kunnes tapasin mieheni. Ei lapsia.)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex vonkas. Ei sovellu ystävän määritelmään minulla

Vierailija
2/6 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tuli seksisuhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän nyxä alkoi mustasukkaiseksi ja halusi lukea kaikki whatsapp-viestit sekä joskus kirjoitteli minulle ihmeellisiä viestejä exän whatsapp-numerosta.

Vierailija
4/6 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen mieheni vissiin kuvitteli olevansa vain kaveri exänsä kanssa, mutta exä kuvitteli nähtävästi heidän entisten kissojen olevan jotain erossa miehelle jääneitä lapsia. Ainakin niitä pystyi käyttämään tekosyynä yhteydenottoihin niihin aikoihin kun meidän seurustelu alkoi muuttua vakavaksi ja olimme muuttamassa yhteen. Tositilanteessa kissat eivät kiinnostaneet pätkääkään.

Vierailija
5/6 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joskus parikymppisenä yritti olla eksän kanssa kaveria eron jälkeen, mutta eihän siitä mitään tullut kun molemmat olivat edelleen kateellisia, jos toisella oli jotain sutinaa. Sen jälkeen opin että ihan turha kuvitellakaan moisia.

Vierailija
6/6 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän