Mistä johtuu kun painaa etuotsalohkoa alaspäin voimalla, niin alkaa nähdä unia?
Kommentit (9)
Siis mitä? Miten muka otsalohkoa voisi painaa alaspäin, sehän on kallon sisällä...?
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Miten muka otsalohkoa voisi painaa alaspäin, sehän on kallon sisällä...?
Eli käytännössä päätä. Eli iittyykö se jotankin verenkiertoon tms?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli käytännössä päätä. Eli iittyykö se jotankin verenkiertoon tms?
Eli kun puhutaan unista niin puhutaan alitajunnasta, mitä se tarkoittaa biologisesti?
Juu, kyllä se näin on. Etenkin jos painat otsachakraa, eli kolmatta silmää saat aktivoitua intuitiiviset voimavarasi.
Kauniita unia!
Vierailija kirjoitti:
Juu, kyllä se näin on. Etenkin jos painat otsachakraa, eli kolmatta silmää saat aktivoitua intuitiiviset voimavarasi.
Kauniita unia!
Ei, en ole hullu. TUlipahan vaan kokeiltua tällaistakin. Näin kävi, usko tai älä.
mulle tuli nyt etiäinen ,että ap:n toinen vanhempi on lekuri.
onko?
No minäpä poraan....... öökgh eee ttoomii ee mitttaaa tpppaajtuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniita unia!
Ei, en ole hullu. TUlipahan vaan kokeiltua tällaistakin. Näin kävi, usko tai älä.
AIvot ovat olleet ehkä jotakin yli 15 vuottta stressaantuneessa tilassa ja tämä toimenpide on johdattanut aivot käsittelemään unia ja ehkä osaltaan liikunta. En tiedä. En ole koskaan käynyt terapeutilla.
ap
Tämä on ihan oikeasti totta ja olen itse havainnut tämän.