Onko vielä normaalia velkaa yli 500000
Kommentit (8)
Kuhan et itse joudu maksajaksi..toivottavasti tuleva miehesi ei ole mikään kiero lakimies tai muu samantapainen.
Jos pitää kysyä moista eikä itse tuota tajua ei itse ole normaali_älyinen.
Älä pliis mene sen kanssa naimisiin.
Jos on yrittäjä ja omaisuutta kerrytetty jo moninkertaisesti tuohon nykyiseen lainamäärään verrattuna niin ei mitään ongelmaa. Jos taas perusduunari, jolla 80 vuoden maksuajalla saatu just ja just vanhempien takaamana tuollaiset lainat niin pahalta näyttää.
Äläkä muuta yhteen.Mies varmaan suunnittelee,että maksat ainakin puolet sitten tuosta.Kuulin kerran yhden tapahtuneen samantapaisen jutun ja nainen lopulta menetti huomattavan omaisuuden tälläiseen auervaaraan törmättyään.Turvaa selustasi:raha ekana ja sitten vasta rakkaus.
Todennäköisesti mies etsii toista rahoittajaa lainalleen.
Jos on 500t asuntolainaa niin korko sille on nykyisin jotain 300e/kk. Varmaan pärjää hyvin jollei ole mikään alle 4t/kk tienaava peeaa.
Nykyisin on älykkään miehen merkki jos se on ottanut isosti lainaa ja sijoittanut asuntoon, osakkeisiin tms. Itse älysin ottaa n. 1,5 milj sijoituslainaa 5v sitten. Reilun millin sillä oon tienannut.
Vierailija kirjoitti:
Jos on 500t asuntolainaa niin korko sille on nykyisin jotain 300e/kk. Varmaan pärjää hyvin jollei ole mikään alle 4t/kk tienaava peeaa.
Nykyisin on älykkään miehen merkki jos se on ottanut isosti lainaa ja sijoittanut asuntoon, osakkeisiin tms. Itse älysin ottaa n. 1,5 milj sijoituslainaa 5v sitten. Reilun millin sillä oon tienannut.
Ja ihan itse!
Riippuu taas ihan pikkuisen siitä, mistä velka on tullut ja mikä on takaisinmaksusuunnitelma.