Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin keskiviikkona kulmakarvojen pigmentoinnin.

Vierailija
01.09.2017 |

Olen hoitanut ohjeen mukaan. Onko kokemuksia kuinka paljon nämä vaalenee paranemisvaiheessa? En haluaisi että lähtisi väriä juurikaan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa.

Vierailija
2/16 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kallista? Harkinnassa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

390€. Vahvistus on samassa.

Vierailija
4/16 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/16 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä paranemisvaiheessa?

Vierailija
6/16 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä paranemisvaiheessa?

Siinä on pari viikkoa kun alueelta lähtee ruvet ja iho paranee. Lähtee väriä samalla, mutta kiinnostaisi tietää kokemuksia, kuinka paljon väriä on lähtenyt. Toki vahvistus tehdään n 6vk: kuluttua.

Vierailija
7/16 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon joskus ottanut eyelinerit ja huultenrajaukset. Silmät huonot Huulet kyllä kestivät pitkään. Riippuu kai tekijästä, Enää en ottaisi.

Vierailija
8/16 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon joskus ottanut eyelinerit ja huultenrajaukset. Silmät huonot Huulet kyllä kestivät pitkään. Riippuu kai tekijästä, Enää en ottaisi.

Mulla kilpirauhasen vajaatoiminnan vuoksi lähtenyt iso osa karvoista ja siksi otin pigmentoinnin. Hyvältä vaikuttaa, mutta toivotaan että kauheasti ei lähde pois. 30-50%kuulemma saattaa lähteä parissa viikossa.

Vierailija
9/16 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noloa.

Onko noloa jos esim sytostaattihoidoissa oleva menettää hiuksensa ja hommaa peruukin?

Vierailija
10/16 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
11/16 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kyllä tunnen melkoista myötä häpeää, kun luen näitä kommentteja. Koskaan ei toisten tarinan taustaa voi tietää, joten voisi ehkä miettiä mitä möläyttelee.

Vierailija
12/16 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistat rasvata annetulla rasvalla etkä rapsuttele rupia. Vaalenee pikku hiljaa. Itse otin tammikuussa ja tää on huippujuttu. Olisinpa ottanut vuosia aikaisemmin jo. Helsingissä long last beauty. Suosittelen

Vierailija
13/16 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni laitatutin kestopigmentoinnin kulmiin 8 vuotta sitten.Paraneminen vei viikkoja ja oli haastavaa toimia asiakaspalvelussa rupisilla kulmilla, jotka kiilsivät rasvasta. Kulmat olivat epäsymmetriset, ts. eri paria keskenään, vaikka tekijä oli ihan tunnettu ja osaavaksi mainostettu. Väri lähti parissa vuodessa, en ota uudestaan. 

Vierailija
14/16 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistat rasvata annetulla rasvalla etkä rapsuttele rupia. Vaalenee pikku hiljaa. Itse otin tammikuussa ja tää on huippujuttu. Olisinpa ottanut vuosia aikaisemmin jo. Helsingissä long last beauty. Suosittelen[/quote

Lähtikö väriä paljon paranemisvaiheessa?

Vierailija
15/16 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/16 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pigmentoit vaaleaksi. Tummat kulmakarvat naisella ovat ällöttäviä. Varsinkin, jos ne ovat vielä tuuheat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi