Otin keskiviikkona kulmakarvojen pigmentoinnin.
Olen hoitanut ohjeen mukaan. Onko kokemuksia kuinka paljon nämä vaalenee paranemisvaiheessa? En haluaisi että lähtisi väriä juurikaan.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Missä paranemisvaiheessa?
Siinä on pari viikkoa kun alueelta lähtee ruvet ja iho paranee. Lähtee väriä samalla, mutta kiinnostaisi tietää kokemuksia, kuinka paljon väriä on lähtenyt. Toki vahvistus tehdään n 6vk: kuluttua.
Mä oon joskus ottanut eyelinerit ja huultenrajaukset. Silmät huonot Huulet kyllä kestivät pitkään. Riippuu kai tekijästä, Enää en ottaisi.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon joskus ottanut eyelinerit ja huultenrajaukset. Silmät huonot Huulet kyllä kestivät pitkään. Riippuu kai tekijästä, Enää en ottaisi.
Mulla kilpirauhasen vajaatoiminnan vuoksi lähtenyt iso osa karvoista ja siksi otin pigmentoinnin. Hyvältä vaikuttaa, mutta toivotaan että kauheasti ei lähde pois. 30-50%kuulemma saattaa lähteä parissa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Noloa.
Onko noloa jos esim sytostaattihoidoissa oleva menettää hiuksensa ja hommaa peruukin?
Välillä kyllä tunnen melkoista myötä häpeää, kun luen näitä kommentteja. Koskaan ei toisten tarinan taustaa voi tietää, joten voisi ehkä miettiä mitä möläyttelee.
Muistat rasvata annetulla rasvalla etkä rapsuttele rupia. Vaalenee pikku hiljaa. Itse otin tammikuussa ja tää on huippujuttu. Olisinpa ottanut vuosia aikaisemmin jo. Helsingissä long last beauty. Suosittelen
Itselleni laitatutin kestopigmentoinnin kulmiin 8 vuotta sitten.Paraneminen vei viikkoja ja oli haastavaa toimia asiakaspalvelussa rupisilla kulmilla, jotka kiilsivät rasvasta. Kulmat olivat epäsymmetriset, ts. eri paria keskenään, vaikka tekijä oli ihan tunnettu ja osaavaksi mainostettu. Väri lähti parissa vuodessa, en ota uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Muistat rasvata annetulla rasvalla etkä rapsuttele rupia. Vaalenee pikku hiljaa. Itse otin tammikuussa ja tää on huippujuttu. Olisinpa ottanut vuosia aikaisemmin jo. Helsingissä long last beauty. Suosittelen[/quote
Lähtikö väriä paljon paranemisvaiheessa?
Toivottavasti pigmentoit vaaleaksi. Tummat kulmakarvat naisella ovat ällöttäviä. Varsinkin, jos ne ovat vielä tuuheat.
Noloa.