Mies ei halua ymmärtää, että minulla ei ole tunteita
Tapasin siis miehen netissä, ja ollaan tavattu (ei treffailtu) muutamia kertoja. Hänen mielestään tutustumiseen kuuluu halailu ja kädestä pitäminen, minä olen eri mieltä. Halaillaan ja kädestä pidetään jos tunteita on, minulla ei ole. Olen sen jo hänelle sanonut. Hän jankuttaa että "en anna mahdollisuutta" tai "kaipa sit löydät paremman jätkän" jne.. hän ei suostu ymmärtämään, että ei vain ole tunteita. Olen suoraan sanonut, koska mielestäni näissä asioissa täytyy olla suora. Mutta kun ei ymmärrä! Mitä tehdä?
Kommentit (20)
Älä tapaa enää. Menee molempien aika hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta tapailu. Liian suuri ero tuossa asiassa.
Joo mutta kun syyllistää minua siitä ettei ole tunteita. Tekstiviestitse. Estänkö ja selitän miksi estän? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta kun syyllistää minua siitä ettei ole tunteita. Tekstiviestitse. Estänkö ja selitän miksi estän? Ap
Sano, että et halua enää pitää yhteyttä. Älä selitä äläkä vastaa. Estä jos ei usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttäis menneen tunteisiin joten löytyihän niitä tunteita sittenkin. 👍
Joku tuntematon tyyppi itkee sulle turhanpäiväisiä asioita jabotat siitä itse ongelmaa?
Välit poikki ja sanot suoraan kiitos ei.
Blokkaat hänet? Miksi edes mietit? Jos ei ole tunteita niin ei ole.. kyllä sen nopeasti tietää. Ainakin itse tiedän miehenä.
Miksi joku haluaisikaan pariutua tunteettoman ihmisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Blokkaat hänet? Miksi edes mietit? Jos ei ole tunteita niin ei ole.. kyllä sen nopeasti tietää. Ainakin itse tiedän miehenä.
Liian kiltti. Oikeasti. Oikeassa olette, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttäis menneen tunteisiin joten löytyihän niitä tunteita sittenkin. 👍
Mitä? En kyllä lähtisi rakentamaan suhdetta negatiivisille (koska niitä tulee väkisinkin, jos mies vaan jatkaa ja jatkaa) tunteille. Ihmeellinen ajatusmaailma sinulla.
Tässä kohtaa tekee mieli kysyä, eikö AP:lla ole tunteita tapailemaansa miestä kohtaan vai eikö niitä ole muutenkaan? Ei oikein selvinnyt aiemmista viesteistä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei rakasta yhtä ihmistä, niin onko silloin tunteeton?
Vierailija kirjoitti:
Tässä kohtaa tekee mieli kysyä, eikö AP:lla ole tunteita tapailemaansa miestä kohtaan vai eikö niitä ole muutenkaan? Ei oikein selvinnyt aiemmista viesteistä.
Ei ole, kaverina tykkään nähdä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vittu... kuka taas puhui RAKKAUDESTA jotain? -.-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, kaverina tykkään nähdä. Ap
Joo joo
Ei ole tunteita, ei ole tunteita. Tunteeton...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän ap kirjoittaa: "minulla ei ole tunteita", "halaillaan ja pidetään kädestä jos tunteita on, minulla ei ole'
Miksi tapailet koko tyyppiä, jos ei ole tunteita? Täh?
Sulla ei ole tunteita, eli olet siis psykopaatti?