Uudessa työpaikassa! Yhden työntekijän ulkonäkö ällöttää niin paljon, että minun on vaikea olla samassa seurassa
Kyseessä on n. 55-vuotias nainen. Rokonarpinen kummajainen, jolla hampaat ovat ruskeat nysät sikäli kuin ovat edes jäljellä.
Ilmeisesti entinen alkoholisti ja ketjupolttaja. Ja vastenmielistyyttä lisää "räväkkä" käytös. Suurieleisesti puhkuu ja puhisee työmäärää, ravaa kuin heikkopäinen pitkin työpaikkaa ja näyttelee kiirettä.
Huutaa ja rääkyy, ilmeilee kuin olisi klovnikoulun pääsytesteissä, vaikka kertoisi vain kellonajan.
Pakko vain sopeutua... kai se ajan kanssa. Muut ovat ok.
Kommentit (6)
Yleensäkin on painajainen jos joutuu tekemään pitkään yhteistyötä ihmisen kanssa jota ei voi sietää. Pahinta on jos se on pomo.
Vierailija kirjoitti:
Näen mielessäni röllipeikon naispuolisena. Kuulostaa tosi pahalle. Koita jaksaa.
Kyllä :D
Mutta Rölli on sentään sympaattinen ja lempeäkin.
Tämä on ilkeä, dominoiva ja pyrkii ainakin minua uutena jatkuvasti alentamaan.
Älkää naurattako minua!? Leikkaushaava repeää!
Vierailija kirjoitti:
Yleensäkin on painajainen jos joutuu tekemään pitkään yhteistyötä ihmisen kanssa jota ei voi sietää. Pahinta on jos se on pomo.
Ei ole pomo, mutta ylempänä hierarkiassa kyllä.
En ole kuitenkaan hänen alaisensa, vaikka käyttäytyy jatkuvasti niin. Pomo on henkisesti poissaoleva vässykkä. Eli palautteen olen saanut vain häneltä ja se on täysin kaikin puolin negatiivista.
Yhtään olennaista virhettä en ole tehnyt, joten jatkuvasti puuttuu ihan pikkuseikkoihin. Olin esim. hetken paljain jaloin yhteisissä tiloissa (ei asiakkaita paikalla), niin TÖRKEÄÄ JA EPÄHYGIEENISTÄ.
Kyseessä juuri pestyt jalat ja tiloissa kuljetaan ulkokengillä.
Suutelet häntä kerran ja sormetat sieltä niin saat muuta ajateltavaa. Pöljä.
Näen mielessäni röllipeikon naispuolisena. Kuulostaa tosi pahalle. Koita jaksaa.