Lue keskustelun säännöt.
Sukupuolen toivominen lapselle
04.04.2006 |
Onko muilla toivomusta lapsen sukupuolesta kuin minulla? Eli ennestään löytyy 2 poikaa (rakastan heitä yli kaiken) ja nyt todella haluaisin kuopukseksi tytön. Eli suunnitelmissa on ollut 3 lasta ja toivoisin että löytyisi molempia sukupuolia niistä. Itsekästä tiedän =(
Miehelle uskalsin toiveeni sanoa, mutta eihän hän sitä tosissaan miettinyt että TODELLAKIN haluan sen tytön!
Nyt olen netissä kahlannut kaikki mahdolliset vinkit ja poppakonstit lävitse että olisiko mistään apua =))
Onko muilla samanlaisia mietteitä tai haluaisiko vaihtaa ajatuksia kanssani? Kepputti@netti.fi
Kaikista vastauksista olen kiitollinen, tietäisin etten yksin mieti tätä asiaa =)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun on tyttö jo ennestään, poika olisi kiva. Niin olisi tyttökin :) Mutta mitä sitä toivomaan, kun ei sukupuoleen juuri pysty vaikuttamaan. Itse en jaksaisi stressata asialla, joka on suurimmaksi osaksi sattumaa.
Meillä on sellainen tilanne, että saamme olla kiitollisia tästä yhdestäkin lapsesta. Sellaisten toisarvoisten seikkojen miettimiselle kuin sukupuoli meillä ei ole varaa. Toiveissa on vain elävä lapsi, mieluiten mahdollisimman terve.