Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Honda Goldwing hyvä moottoripyörä?

Vierailija
30.08.2017 |

Jotkut kutsuu sitä hom*sohvaksi, mutta onhan siinä jotain hyvää oltava jos mallia on tehty jo yli 40 vuotta ja edelleen menee kaupaksi. Tuon 40 vuoden aikana uusi malli on tullut vain 3 kertaa!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homosohva.

Vierailija
2/21 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homosohva.

Miksi näin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. :/

Vierailija
4/21 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta yksi sellainen punainen kuskeineen on vienyt mun sydämeni<3 Ja on todistettavasti hetero:D

Vierailija
5/21 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta yksi sellainen punainen kuskeineen on vienyt mun sydämeni<3 Ja on todistettavasti hetero:D

Niinhän se Ricky Martinkin oli todistettavasti hetero... Oletko haistanut miehen homosohvan takapenkkiä? Haiseeko siinä toosa vai pallihiki?

Vierailija
6/21 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se Ricky Martinkin oli todistettavasti hetero... Oletko haistanut miehen homosohvan takapenkkiä? Haiseeko siinä toosa vai pallihiki?

Ei haise kumpikaan koska pidän hygieniastani huolta:) Ja olen siis nainen.

Vierailija
7/21 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso mylly noissa..

Vierailija
8/21 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hyvä pyörä.

Vierailija
9/21 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähänlainen se seuraava malli on mitä juuri kehitellään? 2L moottori? Vieläkö on 6-kone vai mennääkö jo 8-koneeseen?

Vierailija
10/21 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1500:nen oli jo todella hyvä pyörä. No, eihän siinä ollut juuri jarruja tai runkoa, mutta todella mukava ajolleen. Yksi harvoista pyöristä, joita olen jäänyt kaipaamaan.

Vierailija
11/21 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on avoauto, jolla voi kaatua.

Vierailija
12/21 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, mutta nolo

Vierailija
13/21 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruminta ja nolointa moottoripyöräilyä ikinä.

Vierailija
14/21 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii vain yli 50-v. möhömahoille.

Vierailija
15/21 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan onneton kapine.

T. H-D mies

Vierailija
16/21 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä mitä joku merkki- rajoittunut sanoo. Itse tykkään pyöristä mallia Triumph mutta niin junttia pilkata jotain Hondalla ajelevaa. Eiköhän se Goldwing aja asiansa kun niillä on kauan ajeltu.

Vierailija
17/21 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä mitä joku merkki- rajoittunut sanoo. Itse tykkään pyöristä mallia Triumph mutta niin junttia pilkata jotain Hondalla ajelevaa. Eiköhän se Goldwing aja asiansa kun niillä on kauan ajeltu.

Tiedätkö edes millainen goldwing on? Ei mulla mitään Hondaa vastaan merkkinä ole mutta goldwing on törkeän ruma! Voi se olla hyvä ajaa ja mukava ja vaikka mitä muuta mutta hirveältä se joka tapauksessa näyttää!

Vierailija
18/21 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö edes millainen goldwing on? Ei mulla mitään Hondaa vastaan merkkinä ole mutta goldwing on törkeän ruma! Voi se olla hyvä ajaa ja mukava ja vaikka mitä muuta mutta hirveältä se joka tapauksessa näyttää!

Ruminta on HD:t, en käsitä. Tosin en niitä moottoripyörinä pidäkään.

Vierailija
19/21 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa arvostelioista ei uskaltaisi edes kokeilla ajaa jos saisi mahdollisuuden siihen.olen nimittäin kysynyt että kokeile niin kaikki sanoeet että liian iso.

Vierailija
20/21 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoripyörä kannattaa ostaa itselle. Joku tykkää goottilaisesta katedraalista, arvaatko mitä pyörää tarkoitan ;-) ja toinen sitten haluaa rypeä mudassa, kolmas haluaa näyttää apinalta joka nu##ii rantapalloa...

Koskaan et voi miellyttää kaikkia, miksi siis edes yrittää? Ostat vaan sellaisen josta tykkäät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi