Harrastuksia
Moi kaikki ! :)
Eli haluisin siis alottaa kaverin kanssa uuden harrastuksen, mutta ei tiiettäs mikä ois hyvä :/ ite en oo harrastanu mitään paitsi joskus tosi nuorena.
En oo myöskään sellanen tosi vahva tms. tiiätte varmaan oon enemmä sellane notkee ja sellane u know :)
Niin mitä harrastuksia suosittelisitte?
Tossa alhaalla on kysely jostain harrastuksista mitä haluisin alottaa kaverin kanssa, mut jos haluu ehdottaa harrastuksia niin toki saa ehdottaa! :)
Suuret kiitokset kaikille vastanneille <3
Kommentit (7)
Taekwondo on todella monipuolinen ja kiva harrastus! Siinä on eri osa-alueita jotka sopivat erilaisille ihmisille, esim. ottelu, liikesarjat, itsepuolustus.
Tanssilajit ovat myös kivoja, itse tykkään lattarirytmeistä. :)
Vierailija kirjoitti:
Taekwondo on todella monipuolinen ja kiva harrastus! Siinä on eri osa-alueita jotka sopivat erilaisille ihmisille, esim. ottelu, liikesarjat, itsepuolustus.
Lisään vielä että taekwondossa notkeudesta on hyötyä sillä se on potkupainotteinen laji. Ja voisit kehittää voimaa.
Jooga, sulkapallo,uinti ja kuntosali😊
Vierailija kirjoitti:
Jooga, sulkapallo,uinti ja kuntosali😊
Okei kiitti tosi paljon ideoista 😊❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä että taekwondossa notkeudesta on hyötyä sillä se on potkupainotteinen laji. Ja voisit kehittää voimaa.
Kiitos tosi paljon molemmille ideoista ja mielipiteistä ❤️😊
Vierailija kirjoitti:
Seinäkiipeily, siinä on etua notkeudesta.
Kiitti ideasta 😊❤️
Seinäkiipeily, siinä on etua notkeudesta.