Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastuuko miehet narttuihin?

Vierailija
30.08.2017 |

Näin olen kuullut

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele narttu. Vai tarkoitatko koiraa?

Vierailija
2/7 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vissiin pidä itseäsi narttuna?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat laskelmoivia ja tunnekylmiä - he rakastavat ensisijaisesti rahaa.

Minäkin, ihana vamppi olen hätää kärsimässä, kun en saa tarpeeksi miehiä kaatumaan edessäni.

Nirsot miehet. Niiden pitäisi saada oikein kunnolla kyytiä ja ruoskaa.

Vierailija
4/7 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätasainen käytös laukaisee monenlaisia psykologisia prosesseja. Helppo ja mukava ihminen aiheuttaa tasaisen turvallisuuden tunteen, mikä voi olla hyvä asia, mutta palkitsevampaa on, jos naisen helppous ja mukavuus pitää välillä ansaita ja voittaa takaisin. Epämukavuuden jälkeen mukavuuteen palaaminen on miellyttävää ja jättää syvemmän muistijäljen.

Riippuu tietenkin ihmisestä, miten paljon jännitystä ja draamaa elämäänsä haluaa. Itse kuulun niihin, jotka kieltämättä piristyvät pienistä ristiriidoista ja väittelyistä ystävienkin kanssa.

Luulisin, että emotionaalisesti tasaiset ja kypsät ihmiset pitävät vähemmän negatiivisesta jännityksestä,mutta varmaankin asiaan vaikuttaa paljolti myös ihmisen perusluonne.

Vierailija
5/7 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epätasainen käytös laukaisee monenlaisia psykologisia prosesseja. Helppo ja mukava ihminen aiheuttaa tasaisen turvallisuuden tunteen, mikä voi olla hyvä asia, mutta palkitsevampaa on, jos naisen helppous ja mukavuus pitää välillä ansaita ja voittaa takaisin. Epämukavuuden jälkeen mukavuuteen palaaminen on miellyttävää ja jättää syvemmän muistijäljen.

Riippuu tietenkin ihmisestä, miten paljon jännitystä ja draamaa elämäänsä haluaa. Itse kuulun niihin, jotka kieltämättä piristyvät pienistä ristiriidoista ja väittelyistä ystävienkin kanssa.

Luulisin, että emotionaalisesti tasaiset ja kypsät ihmiset pitävät vähemmän negatiivisesta jännityksestä,mutta varmaankin asiaan vaikuttaa paljolti myös ihmisen perusluonne.

Tällaista hankalaa käytöstä miehet ovat valmiita sietämään ainoastaan sellaiselta naiselta, jokä täyttää heidän ulkonäölliset kriteerinsä.

Vierailija
6/7 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaista hankalaa käytöstä miehet ovat valmiita sietämään ainoastaan sellaiselta naiselta, jokä täyttää heidän ulkonäölliset kriteerinsä.

Luulen, että mitättömänkin näköinen nainen voi käyttäytyä näin, jos on ensin saanut miehen napattua "koukkuunsa" esimerkiksi olemalla aluksi mukava ja antamalla mielenkiintoista seksiä. Kaunis nainen kelpaa aina, mutta jos kaunis on tylsä ja liian helppo, mies alkaa pian kaivata muutakin.

Vierailija
7/7 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä.

Ryhti, itsevarmuus, itsetyytyväisyys ja hyvin istuvat vaatteet tekevät nartun.

Ja tietysti voimakas kiinnostus miehiin.