LÄÄKÄRI! Lapsen virtsanäytteestä kysymys!
Sain lapselleni näytteen labraan, kun soitin terv.as. ja kerroin että on ollut tiheämpää virtsaamisen tarvetta 4-vuotiaallani.
Ei kirvelyä / kipua / muita oireita. Flunssaa oli juuri, jossa lämpöä 37,5 joka nyt laskenut normaaliksi.
Tulos: u-kem-seul, u-baktVi ja u-solut muuten puhtaat ja ok, MUTTA u-eryt 6! Siis 6!!!! Sen kuuluisi olla alle 2? Mitä jatkoselvittelyjä vaatii ja mikä voi olla???
Kommentit (11)
Eli lapsella on verta virtsassa. Jotkut tulehdukset oirehtivat vain verivirtsaisuutena. On myös mahdollista, että sukuelimet ovat hankautuneet jotenkin (ehkä kutinaa ja lapsi raapinut) ja täten virtsaan tullut verta. Ehkä aiheuttaja bakteeria ei saatu vielä kiinni. Ehkä uusi spesifimpi virtsan bakteeriviljely olisi tarpeen.
T. Ei lääkäri, mutta labrahoitaja
No eikö se ole selkeä veren merkki virtsassa?!
Munuaissairaus tulee mieleen, kun googlaa... voiko tuo kohota vain ton flunssan takia?
Mitä nyt? Uusintanäyte? Koska?
Viikon päästä?
Ap
Soita sille lääkärille. Vastuutonta vanhemmuutta kysellä täällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Soita sille lääkärille. Vastuutonta vanhemmuutta kysellä täällä palstalla.
Juu, on soitettu. Mutta kuten ehkä tiedät, menee kaikki hoitajan kautta ja tässä on odotettava kunnes lääkäri soittaa minulle joskus päivän aikana. Sitä odotellessa ei liene vastuutonta kysellä täällä, jos jollain sattuisi olemaan tietoa. Kiitos sympatiastasi ja asiallisesta vastauksestasi.
Ap
Olen lääkäri ja voin vastata kysymykseesi, mutta palkkio online-konsultaatiosta on 30 e.
Nyt se lääkäri soitti ja sanoi että lapsellani on bauchinger-meningin tauti! Olen ihan palasina! Nytkö se kuolee sitten!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt se lääkäri soitti ja sanoi että lapsellani on bauchinger-meningin tauti! Olen ihan palasina! Nytkö se kuolee sitten!
Ap
Siis MILLAINEN IHMINEN PILAILEE TÄLLAISELLA ASIALLA?! Häpeä!!!
Oikea Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen lääkäri ja voin vastata kysymykseesi, mutta palkkio online-konsultaatiosta on 30 e.
Kaikkimullehetinyt. Mihin on hävinnyt pyyteetön auttaminen? Noloa.
T. toinen äiti
Se tarkoittaa sitä, että äiti kärsii hössöttämis-ylineurosofobioosista .